For mig:
There will be blood
No country for old men
Lars and the real girl
John Rambo
Hvad med jer?
Jack J skrev:THE GIRLS REBEL FORCE OF COMPETITIVE SWIMMERS
Jack J skrev:Jack J skrev:THE GIRLS REBEL FORCE OF COMPETITIVE SWIMMERS
En gruppe svømmepiger, zombier, sadistiske svømmelærere, døde svømmepiger, lesbiske svømmepiger, en motorsav, et våben under ækvator,...![]()
Morbid Angel skrev:Jack J skrev:Jack J skrev:THE GIRLS REBEL FORCE OF COMPETITIVE SWIMMERS
En gruppe svømmepiger, zombier, sadistiske svømmelærere, døde svømmepiger, lesbiske svømmepiger, en motorsav, et våben under ækvator,...![]()
Og den kan købes, hvor?![]()
Edit:
Ok den er ude i en HK R3 version, den er vel ikke sløret/pixeleret, som mange frække film er fra den kant af verden?
Mvh
MA
Jack J skrev:Du køber den på HK dvd fra dddhouse. HK-dvd'er bliver da ikke sløret.![]()
(og nej, det er den ikke).
Jack
Jack J skrev:Du køber den på HK dvd fra dddhouse. HK-dvd'er bliver da ikke sløret.![]()
(og nej, det er den ikke).
Jack
Skøtt skrev:Har hverken fået set Gilliams Tideland eller Seidels Import Export, som jeg begge gættter på vil ligge højt på listen over de få film der finder dansk biografdistribution.
Nicolai skrev:Skøtt skrev:Har hverken fået set Gilliams Tideland eller Seidels Import Export, som jeg begge gættter på vil ligge højt på listen over de få film der finder dansk biografdistribution.
Hvad mener du? "Tideland" har fået premiere herhjemme. Jeg så den selv i Grand.
Nicolai skrev:Deja-vu?!
Hvis det udelukkende gælder film, der har fået dansk premiere i år
Nicolai skrev:Deja-vu?!
Hvis det udelukkende gælder film, der har fået dansk premiere i år, så er mit svar:
Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster