• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Blastfighter på dvd!

Indlægaf Jack J » ons 8. apr 2009 20:49

Fredzilla har netop posted, at Lamberto Bavas herlige BLASTFIGHTER (aka En panser går amok) er kommet på DVD (med engelsk lydspor vel at mærke)!! Den kan fås fra Dragon & Tiger i Østrig.

http://fredzilla.blogspot.com/2009/04/antligen.html

Billede

Ifølge en bruger på Dvdmaniacs er den dog ikke helt i det rigtige format:

GaryB skrev:This new German Eyecatcher DVD is incorrectly framed at 1.78:1, where the Italian DVD is the correct framing at 1.85:1. Unfortunately the Italian disc doesn't have English options, so this German one is all we've got for now. It doesn't look that bad, but after seeing it a few times in the proper aspect ratio, it's immediately obvious that this Eyecatcher version is cropped tighter.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » ons 8. apr 2009 21:39

Så vidt jeg ved kom den tyske dvd på gaden for 4 måneder siden, men gamle nyheder er da også til at bære :)

Trist at høre at den er cropped. Er der postet sammenlignende screenshots nogen steder?
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » ons 8. apr 2009 21:42

AvatarDK skrev:Så vidt jeg ved kom den tyske dvd på gaden for 4 måneder siden, men gamle nyheder er da også til at bære :)

Trist at høre at den er cropped. Er der postet sammenlignende screenshots nogen steder?

Hvorfor har du så ikke sagt noget?? :lol:

Hmm. Underligt, at nyheden både er blevet bragt på Freds blog og på Dvdmaniacs samtidig. Oh well. Gamle nyheder lugter jo ikke, så det går nok. :lol:

Jeg har ikke set nogen.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » ons 8. apr 2009 22:06

Jack J skrev:Hvorfor har du så ikke sagt noget?? :lol:

Så kunne jeg jo for fanden ikke lave andet end at poste indlæg her :)

Jack J skrev:Hmm. Underligt, at nyheden både er blevet bragt på Freds blog og på Dvdmaniacs samtidig.

Jeg vil da heller ikke afvise at den netop er kommet ud igår, husker bare at jeg hørte om udgivelsen omkring juletid sidste år, og både ofdb.de og dtm.at lister udgivelsestidspunktet til at være deromkring. Har ikke selv fået den i hænderne endnu, der har været andre film jeg hellere ville have fat på først.
Brugeravatar

Indlægaf fredzilla » tors 9. apr 2009 13:36

Som jag skriver i recensionen så noterade jag också att den var croppad, tyvärr. Det är egentligen inget som stör förutom i förtexterna, men det är lite trist ändå.

Annars är jag väldigt, väldigt nöjd med dvdn :)
http://ninjadixon.blogspot.com/
fredzilla

Geografisk sted: Stockholm
  • Hjemmeside

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm