Vang skrev:I forbindelse med Sammenslutningen af Danske Filmklubbers landsmøde byder Studenterfilmklubben i Odense på gratisforestilling (35mm) af John Woos Battle of Red Cliff. Det er i morgen lørdag (2. maj) U110 på universitetet kl. 15:45. Alle er velkomne.
Diabolik skrev:Vang skrev:I forbindelse med Sammenslutningen af Danske Filmklubbers landsmøde byder Studenterfilmklubben i Odense på gratisforestilling (35mm) af John Woos Battle of Red Cliff. Det er i morgen lørdag (2. maj) U110 på universitetet kl. 15:45. Alle er velkomne.
Er det den sædvanlige sammenklippede version... altså den der gik i biografen herhjemme?
/D
Diabolik skrev:Vang skrev:I forbindelse med Sammenslutningen af Danske Filmklubbers landsmøde byder Studenterfilmklubben i Odense på gratisforestilling (35mm) af John Woos Battle of Red Cliff. Det er i morgen lørdag (2. maj) U110 på universitetet kl. 15:45. Alle er velkomne.
Er det den sædvanlige sammenklippede version... altså den der gik i biografen herhjemme?
/D
Jack J skrev:Men herligt, at den er gratis.
Diabolik skrev:Hvis en film skulle blive Woo's undergang, sååå ville jeg nu nok mene, at det skulle være hans amerikanske eskapader der blev hans Nemesis!!! Hans Van Klamme-, Tom Cruise-control- og Nicolas 'Ny film = ny frisure' Cage-flops burde have begravet ham mindst 50 ft. under...
Staal skrev:Jeg går ud fra, at det er pinligt at spørge om, hvad Battle of Red Cliff er? Synes nu ikke det lyder som en film jeg nogensinde har hørt om.
Diabolik skrev:
Eneste dråbe malurt i bægeret er, at det er en merged udgave (men det kan Woo jo ikke gøre for!) der vises, ihvertfald her i Europa...
Jack J skrev:Staal skrev:Jeg går ud fra, at det er pinligt at spørge om, hvad Battle of Red Cliff er? Synes nu ikke det lyder som en film jeg nogensinde har hørt om.
Nej, det er ikke pinligt.Det er blot den film alle i Asian taler om + alle der har interesse i nye asiatiske film.
![]()
Der er tale om ikke en, men to film (som amerikaneren så har klippet sammen til een). Jeg har ikke set den/dem, men der er tale om et stort krigsdrama baseret på kinesisk historie fra engang, hvor nogen få krigere langt oppe mod nord holdt stand mod overmagten. Lidt lissom i Asterix.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster