• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Mus, hus på kirkegård og lille pige ?

Indlægaf Staal » lør 12. sep 2009 10:46

Hej Uncut

Min mor efterspørger en film, som hun ikke kan huske titlen på. Hun troede det var Pet Sematary, men det viste sig så, at det slet ikke var den.

Filmen handler om nogle unge der flytter ind i et nyt hus med deres børn. Huset er bygget på en okkult kirkegård eller lignende, og det begynder så at spøge i huset.

Hun husker en scene, hvor en mor står med en død mus og vil skylle den ud i toilettet. Samtidig ser man så datteren, der står og stirrer skræmt på sin mor, da hun ikke forstår, at hun kan få sig selv til det. Herefter begraver de musen.

Er der nogen, der har den fjerneste idé om hvilken film dette er fra?
Staal

Geografisk sted: Århus

Re: Mus, hus på kirkegård og lille pige ?

Indlægaf Kristensen » lør 12. sep 2009 11:14

Staal skrev:Hej Uncut

Min mor efterspørger en film, som hun ikke kan huske titlen på. Hun troede det var Pet Sematary, men det viste sig så, at det slet ikke var den.

Filmen handler om nogle unge der flytter ind i et nyt hus med deres børn. Huset er bygget på en okkult kirkegård eller lignende, og det begynder så at spøge i huset.

Hun husker en scene, hvor en mor står med en død mus og vil skylle den ud i toilettet. Samtidig ser man så datteren, der står og stirrer skræmt på sin mor, da hun ikke forstår, at hun kan få sig selv til det. Herefter begraver de musen.

Er der nogen, der har den fjerneste idé om hvilken film dette er fra?

Tror du ikke det er Poltergeist? Mener bestemt der er en scene hvor moderen bliver grebet i at ville skylle datterens undulat ud i toilettet, men ender med at begrave den i haven. Og deres hus er bygget på en gammel kirkegård.

/K
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Staal » lør 12. sep 2009 11:27

Du får ret. Min mor siger endnu engang mange tak til Uncut :D
Staal

Indlægaf Jack J » lør 12. sep 2009 12:44

For nyligt var den på tilbud i TP til 25 kr. og er det måske stadigvæk. I en delux version. Og ellers kører den ofte på TCM.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Staal » lør 12. sep 2009 13:47

Hun har lige vaeret i TP og hapse den i en anniversary edition til en 50'er :)
Staal

Indlægaf Anders » man 14. sep 2009 00:32

Jack J skrev:For nyligt var den på tilbud i TP til 25 kr. og er det måske stadigvæk. I en delux version. Og ellers kører den ofte på TCM.

25 kroner!? Jeg har flere gange været for nærig til at give de 100 kr for den som den koster i min nærmeste Stereo Studie, og ærget mig over det på vejen hjem, men nu er jeg da glad for at jeg ikke gjorde det.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm