Jeg er blevet i tvivl om min egen rationelle dømmekraft efter at jeg forleden så ALUCARDA, LA HIJA DE LAS TINIEBLAS. Som langt fra imponerede mig, ja nærmest blev jeg forarget (ikke moralsk) over den ringe kvalitet. Aldrig har jeg været så ikke-involveret en film, hvilket var en prøvelse da den var mindst en time for lang. Dialogerne i Bloodfeast virker næsten naturlige i forhold til det her. Ufrivillige morsomheder er ikke morsomme gennem 90 minutter især ikke i en film så forsøger at tage sig selv alvorligt, måske matchede det de over artikulerende zooms og klipninger.
Det mest positive jeg lagde øjne til var nogle gode billeder og settings i starten af filmen hvor Alucarda og Justine kvidrer semierotisk rundt ved skovbrynets grønne græs kant? Jo der var også noget sjovt Nietzsche inspireret bævl fra Alucardas side da hun i skriftestolen bekender og forbander Fader Lázaro før at dyrke døden frem for livet og det der. Well om så Juan López Moctezuma så havde været elev af Obi wan kanobi bliver det ikke en god film om der så er røvpul med eller ej. Dette i mine øjne makværk får 6.2 på IMDB og 4 VHS her på uncut. Det er første gang jeg oplever at jeg selv er i så stor opposition. STOP WHINING!
Okay er der andre der tænker det samme?