Har ROVDRIFT været nævnt her før? Jeg kunne i alt fald ikke finde en tråd om den. Det er en dansk film, som AWE netop har udsendt. Er der nogen af jer, der har set den?
Jeg kan tilføje at denne film -bestemt- ikke var noget at råbe hurra for. Meget middelmådigt skuespil, og en til tider fuldstændig rædselsfuld dialog, nogle dårlige effekter i de meget minimalistiske kill/gore-scenes, og en ordentlig bunke tykt, falsk blod udover gulvet, og flere gange en kameramand eller hans kamera tydeligt i billedet. Hvordan de ikke er faldet over det i redigeringsfasen går meget over min forstand.
Det eneste plus er historien, der som sådan er ambitiøs og en fed historie, men den er meget dårligt udført, og de forskellige flashbacks- og forwards- gør bare det hele mere forvirrende.
Filmen er meget langtrukken, og til tider direkte kedelig, og jeg var personligt ved at falde i søvn mindst 2 gange i filmen. Den kan hermed sagt ikke anbefales til mere end en kedelig søndag, i regn og blæst, og det skal være til meget billige penge.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!