Onsdag kl 18.
"Den danske French Connection" ruller over skærmen igen - hurra!
Skøtt skrev:I går viste de Dyret skal dø af Claude Chabrol - jeg zappede bare forbi. Det er jo ligesom DR i gamle dage, hvor man på tilfældig vis kan se fede franske film. De har også vist Slagteren, kan jeg se. Groovy shit!
Vang skrev:Min datter stod op klokken fem i morges. - Jeg vil gerne se en tegnefilm... Ikke nu!, der er jo ikke tegnefilm endnu. Okay, svarede hun, så kigger jeg bare på at de sover, svarede hun.
Vang skrev:Var færdig af grin med Shane Brox, der forsøger at lokke hunden med op i sengen. I øvrigt sover han med skjorte og briller på.
Nicolai skrev:Til gengæld får jeg dårlige nerver, hver gang jeg støder på de uhyggelige morgentv-dukker med menneskemund - også selv om de sover.
Nicolai skrev:Mht. DR K har den gamle statsradiofoni netop fået en del kritik for at agere genbrugsstation (og losseplads for gamle, gnavne seere, der ønsker sig mindst 25 år tilbage i tiden), men det kan vel ændre sig med tiden, efterhånden som profilen bliver skarpere aftegnet.
Vang skrev:T og hans lyserøde søster er mega creepy, når de sover.
Vang skrev:Kan også godt lide Bamse, der holder sig for øjnene, når han sover. Staklen har ingen øjenlåg.
Nicolai skrev:Haha... Deres slogan skulle være "Danmarks Radio. Som i gamle dage." De bliver nok lidt skarpere med tiden, men jeg synes godt nok at der er lige kort nok mellem genudsendelserne.
Nicolai skrev:Hehe... det er også fedt, at den vækker ham. Jeg har dog ingen anelse om, hvem han er.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster