Der er selvfølgelig altid en mulighed for at en eller anden har noget liggende udenfor de vante genrer, men, øh, du har godt bidt mærke, hvilket slags site/forum det her er? Horror/splatter/scifi/crime og den slags genrefilm. Der er måske andre steder, hvor chancen for held mht en Klyde-film ville være større (og nej, jeg kender ikke de sites/fora).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Rolig nu Jack. Fyren har vel bare opdaget, at folk, der frekventer uncutforummet har mere end de fleste. I hvert flad hvad gælder sjældne og aperte sager.
Jeg er ikke afvisende på nogen måde, men når der ikke er nogen, der har svaret efter jeg ved ikke hvor mange dage, så kunne det jo tyde på, at der ikke er nogen, der har den. Og hvis han spurgte et sted, hvor man direkte beskæftiger sig med danske komedier, så ville han uden tvivl have mere held end på et site, der mest anmelder horrorfilm.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!