En af mine kammerater købte den for noget tid siden brugt via Amazon. Kan ikke huske hvad han gav for den, men den var ret så dyr!
Og man kan jo kun få fat i den som brugt nu. Men han var helt vild med den efter han havde set den. Men det er sgu mange penge at give for den syntes jeg - og så er det blot en almindelig keep-case den kommer i, uden noget specielt ved den...udover selve filmen selvfølgelig. : )
En sådan film der er umulig at anskaffe uden at give en formue kan man vist rolig med god samvittighed anskaffe sig på det grå marked istedet ... Ikke at jeg 'gider' den, men kan se den er der lige til at plukke
Ejede den på dvd i et par år og solgte den for 500kr, kunne ha fået meget mere har jeg senere fundet ud af.
Hvis den havde varet 20 min ville det ha været en interessant weirdo artfilm, men som næsten fuldlængde jeg syntes den var kedelig og desperat prætentiøs, og jeg kan ellers godt li kedelige desperate prætentiøse film (men helst dem fra 70erne).
Word! Købte den, da den kom ud, pga hypen. Så den, glemte den igen og dvd'en røg tilbage på hylden, hvor den har samlet støv lige siden. Skal jeg se den igen, skal det sgu være på det store lærred. har en formodning om, at den kunne vinde lidt der, men selv det er sgu nok et sats.