Øh, og er der nogen, der ligger inde med et ekstra ex af den danske video (Junglebrigaden)???

Covers af begge her:
http://trashy-filipino-war-movies.blogs ... -1980.html
Diabolik skrev:Der mangler en dialogscene i den danske udgave... Har ikke tjekket om den forefindes i Polygram Home Video-releasen... Tror dog at Dansk Video Film/Hem Video og Polygram Home Video er identiske!
/D
Jack J skrev:Er den danske i lbx? Hvade det engelske bånd nogen fordel over det danske?
DVDCompare skrev:R2 Scandinavia- Another World Entertainment - No cuts, but some dialogue is missing.
At ~35:00, the following dialogue is missing:
"Morris: Careful there's been traffic through here.
Carlos: I'm Watchin' Man, i'm watchin!".
Diabolik skrev:Begge dk-udgaver er lbx... Har ikke set den eng. udg., så jeg véd ikke om den også skulle være lbx (Ingen format-angivelse på pre-cert)... Så ifald den ikke er lbx, så er den danske den jeg vil foretrække!!
DVDCompare mener at den danske AWE-udgave og mangler en dialogscene:
Diabolik skrev:Bonus-info: Læste lige at den danske AB-Collection udgave af Exterminator 2 åbenbart er den eneste uklippede version der findes!!!!Så hold godt ved den!!!
Jack J skrev:Fantastisk!! Jeg vil sove med den ved min side i nat!! Hvor har du læst det?
Cultmovieforums skrev:At present Exterminator 2 has yet to be released officially on DVD anywhere in the world. By all accounts the UK rights lie with Optimum Releasing who, despite having released The Exterminator on UK DVD a few years back, seem to have little or no interest in releasing Exterminator 2. This is unfortunate as at present Exterminator 2 is actually a very difficult film to track down in its original uncut form. As I alluded to previously in my review Exterminator 2 was cut prior to its US theatrical release in order to obtain an R rating and later US NTSC format tapes utilised the same truncated R rated version of the film. Meanwhile the original UK VHS release from Guild and the latter re-issue on the budget price Cinema Club label are truly worthless as they feature the UK theatrical version of the film which, in addition to the cuts already made to secure an R rating in the United States, also suffered a further 2m 39s of cuts demanded by the BBFC to tone down or almost completely remove most of the films violent highlights. Those who wish to see Exterminator 2 uncut are therefore advised to hunt down the very rare subtitled Danish VHS tape on the A.B. Collection label which apparently is fully uncut featuring all of the material cut both from the butchered UK version and the R rated US theatrical cut. However, it should be pointed out that even on the Danish tape only depicts the aftermath of the murder of Caroline by X's gang (the scene most often speculated about as being cut in the US and UK versions) suggesting that her killing itself was never actually shown explicitly in any version of the film. Other uncut VHS versions may also have been released in other mainland European countries (I've heard rumours of an uncut Dutch tape) but I am not really certain about that. It should also be noted that the films original theatrical trailer also reportedly contains some shots that do not feature in the finished film itself.
Diabolik skrev:DVDCompare mener at den danske AWE-udgave og mangler en dialogscene:
Samlermani kan ikke rationaliseres eller forstås. Det må da efterhånden være gået op for de fleste, der bruger uncutforummet.AvatarDK skrev:Derudover forstår jeg ikke hvorfor det er interessant om den danske eller den engelske video er den mest komplette når man kan få den komplet på dvd !? Medmindre det drejer sig om et væddemål
Vang skrev:Samlermani kan ikke rationaliseres eller forstås. Det må da efterhånden være gået op for de fleste, der bruger uncutforummet.
AvatarDK skrev:Det jeg ikke forstår er hvorfor hvordan en given udgave er skåret er interessant når man alligevel vil vælge at se den på dvd. Jeg kan godt forstå at det kan have akademisk interesse men så vel heller ikke mere. Hvis filmen ikke var udgivet på dvd kunne jeg skam godt forstå interessen.
Diabolik skrev:Jeg tror såmænd bare Jack var ude efter noget info om dk-udgaven vs. den engelske udgave af The Last Hunter til sin blog...
AvatarDK skrev:Ja det er så den akademiske interesse jeg nævnte foroven. Men nogen videre praktisk betydning har informationen vel ikke?
AvatarDK skrev:Det jeg ikke forstår er hvorfor hvordan en given udgave er skåret er interessant når man alligevel vil vælge at se den på dvd.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster