El Schnaflos skrev:Den må jeg sgu' hellere få bestilt. Den mangler i samlingen. Har selv lige bestilt Mattei's Cannibal World og Land of Death... De ser sgu' også dejligt sleazede ud...
Mattei iz da BOMB...
El Schnaflos skrev:Øhhh... Nu har jeg prøvet at bestille filmen på den tjekkiske side. Ud-checkningen gik fint indtil jeg trykkede på "betaling med internationalt kreditkort" (Mastercard). Så meldte den fejl og jeg gik tilbage (via "tilbage"-knappen) og kan nu ikke længere vælge noget som helst og den står nu som en gennemført ordre (der iøvrigt ikke kan annuleres) med ordrenummer og det hele!?
Jeg har jo ikke betalt endnu!?
Havde du problemer med at bestille, Jack?
Skal HELT sikkert ha' de to Zombiefilm, du snakker om. City har jeg (vist nok) liggende i dobbelt-feature med Rats. Begge Voldsomt underholdende, selvom City er en kende sjovere...
snaps666 skrev:Jeg takker for info! ... Har også været ved at lure rundt omkring selv, og fundet et sted hvor man også kan få de to Zombie'er til ca 20 kr pr stk. Men selvf. sender de ikke ud af Tjekkiet. Nu er jeg ved at alliere mig med en bekendt som bor i Prag, det må være den lette løsning
Kan du/I anbefale andre tjekkiske udgivelser nu hvor jeg er igang?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster