Til dem der ikke ved hvilken film jeg taler om kan trailer ses her: http://www.youtube.com/watch?v=tsOR9rqCVwM
Skulle os være mere eller mindre baseret på en sand historie

Vang skrev:Et af de elementer, der for alvor fungerer, er det snigende ubehag, der opstår, da det går op for seeren, med hvor stor lethed de centrale aktører, opildnet af bevægelsens absurde regelsæt om udstødelse og fuldstændige fornægtelse af divergerende synspunkter, vender sig mod hinanden og kapper ellers så stærke familiære bånd. Det er regulært uhyggeligt.
Kristensen skrev:Forøvrigt pudsigt som "viros" få indlæg alle handler om "prøv at se det her klip af den nye danske film XXX. Det ser sgu ret spændende/fedt/sjovt ud". Du er vel ikke en af dem der som får gratis billetter og et stykke tyggegummi for at sprede positiv omtale af produkter vel?
Nicolai skrev:Og nåh ja, så fik jeg da også lige at vide, at både hun og jeg ender i helvede efter turen gennem skærsilden. Blot fordi vi ikke er Jehovas Vidner. Altid godt at vide hvor man er på vej hen.
Gynther Meyer skrev:Hmm, det lyder mærkeligt! Hos Jehovas Vidner tro man netop ikke på hverken Helvede eller Skærsilden.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst