• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Ikke-genrefilm

Diskussionsforum for alle de film, der ikke hører til under genre-film. Kort sagt dine guilty pleasures, det nyeste mainstream-drøn eller fortidens klassikere og arthouse-kuriøsiteter.
Skriv et svar
74 indlæg • Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Indlægaf Skøtt » fre 6. jan 2006 02:10

Jeg kan huske at få det dårligt i maven af Susanne Biers debut Sekten. Hvorefter jeg bed mig fast i navnet, og tænkte "forhåbentligt slipper vi for at høre mere til hende". Heldigvis er det hendes eneste gyser.
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » fre 6. jan 2006 15:16

Skøtt skrev:Jeg kan huske at få det dårligt i maven af Susanne Biers debut Sekten. Hvorefter jeg bed mig fast i navnet, og tænkte "forhåbentligt slipper vi for at høre mere til hende". Heldigvis er det hendes eneste gyser.

Handler den ikke om Søren Ventegodt? :D
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Dark Star

Indlægaf GinJohn » lør 7. jan 2006 14:55

Opgav igår Carpenters Dark Star efter 35 min. Jeg vil tillade mig at gå imod UNCUT´s vistnok 4 kassetter og mene, at det er en absolut bundskraber (ihvertfald det jeg kunne holde ud at se).
Fint nok med lowbudgetfilm, men det er alligevel den mest langtrukne korte film jeg længe har set. De "sjove" scener med badebolden med fødder var dødsstødet.
Måske er det bare min gymnasietid, der er ved at være for langt væk ?
Brugeravatar
GinJohn

Geografisk sted: Århus

Indlægaf agger » man 16. jan 2006 23:29

one hell of a christmas... ved ikke om det direkte er den dårligste film, jeg har set, men det er sgu tæt på!
agger

Re: Dark Star

Indlægaf Kristensen » tirs 17. jan 2006 00:24

GinJohn skrev:men det er alligevel den mest langtrukne korte film jeg længe har set.

I mine øjne er langtrukkenheden en del af hele pointen i Dark Star. Altså at føle med de der stakkels mennesker som dødkeder sig i rummet uden en skid at lave.

Kristensen
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » søn 29. okt 2006 22:04

Jeg kan umuligt udvælge en film til at være den værste, jeg nogensinde har set. Dog synes horror produceret direct-to-video indenfor de seneste fem år at omfatte noget af det argeste lort, man kan udsætte sig for - tag bare The Bog Creatures, Cubbyhouse, Infested, eller Island of the Dead... Disse er alle resultatet af, hvad der sker, når mennesker med minimale evner får tildelt et mikroskopisk budget at lave en film for. Fælles for disse film er at de er blottet for underholdningværdi medmindre man har et særlig perverteret ønske om at se hvor langt nogle skuespillere er villige til at gå for at tjene til det næste måltid.
Brugeravatar
Dreyer

Re: Dark Star

Indlægaf dubqnp » tors 30. nov 2006 03:44

GinJohn skrev:Opgav igår Carpenters Dark Star efter 35 min. Jeg vil tillade mig at gå imod UNCUT´s vistnok 4 kassetter og mene, at det er en absolut bundskraber (ihvertfald det jeg kunne holde ud at se).
Fint nok med lowbudgetfilm, men det er alligevel den mest langtrukne korte film jeg længe har set. De "sjove" scener med badebolden med fødder var dødsstødet.
Måske er det bare min gymnasietid, der er ved at være for langt væk ?

Den er fed at sample fra som musiker, selvom de har stjålet ideen fra et gammelt radio afsnit af DimensionX eller var det Xminus1? Har det radioshowet liggende et sted.
Brugeravatar
dubqnp

Geografisk sted: Christianshavn
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tors 30. nov 2006 21:04

Håber ikke jeg generer nogen genre-fans, men R-POINT og SWARMED er de to dårligste film jeg længe har set.

R-POINT er et totalt uinspireret, klichefyldt og overspillet asiatisk krigshorrorspøgelsesmysterie om en deling soldater, der sendes ud for at opspore et radiosignal fra en anden deling, man mente var udslettet. Den mistede mig allerede ca. 5 minutter inde, hvor radiooperatøren, der modtager signalet, skriger i rædsel af radioen...?!

SWARMED er en middelmådig og uspændende kliché af en katastrofefilm om en sværm genmanipulerde insekter, der ved et uheld slippes løs i en lille by. Lyder bekendt? Se hellere Eight Legged Freaks eller noget lign. en gang til...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf OverKill » fre 1. dec 2006 09:13

Moon In Scorpio endnu en slasher fra firserne, handler om 3 Vietnam-veteraner som skal på sejltur med deres koner, man ser flashback fra Vietnam-krigen som åbenbart har fundet sted i nordligste af Nordamerika. Men en på båden har ikke helt rent mel i posen og begynder at tage hævn over en massakre som fandt sted i krigen. Som sagt en meget ringe slasher film. (men bare ved navnet burde jeg havde sat filmen på plads igen)
Riddler: You and your trained, exploding shark!

Penguin: How was I to know they'd have a can of shark repellent Bat-spray handy?
Brugeravatar
OverKill

Geografisk sted: Galten (som i orne)
  • Hjemmeside

Indlægaf Ash » man 4. dec 2006 17:02

OverKill skrev:Moon In Scorpio endnu en slasher fra firserne, handler om 3 Vietnam-veteraner som skal på sejltur med deres koner, man ser flashback fra Vietnam-krigen som åbenbart har fundet sted i nordligste af Nordamerika. Men en på båden har ikke helt rent mel i posen og begynder at tage hævn over en massakre som fandt sted i krigen. Som sagt en meget ringe slasher film. (men bare ved navnet burde jeg havde sat filmen på plads igen)

Er det ikke den hvor mordvåbnet er sådan en stor mærkelig trekantet ting med en masse spidser og knive på som man skal tage over hånden? Mener at have set den da jeg var helt lille, men har stadig ikke glemt hvor tosset det var.
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf agger » man 4. dec 2006 18:06

Nok ikke lige den ALLER dårligste... men shit! An American Werewolf in Paris er skod!... ved ikke helt hvordan det lykkedes mig at se den helt igennem...
agger

Indlægaf OverKill » man 4. dec 2006 21:34

Ash skrev:
OverKill skrev:Moon In Scorpio endnu en slasher fra firserne, handler om 3 Vietnam-veteraner som skal på sejltur med deres koner, man ser flashback fra Vietnam-krigen som åbenbart har fundet sted i nordligste af Nordamerika. Men en på båden har ikke helt rent mel i posen og begynder at tage hævn over en massakre som fandt sted i krigen. Som sagt en meget ringe slasher film. (men bare ved navnet burde jeg havde sat filmen på plads igen)

Er det ikke den hvor mordvåbnet er sådan en stor mærkelig trekantet ting med en masse spidser og knive på som man skal tage over hånden? Mener at have set den da jeg var helt lille, men har stadig ikke glemt hvor tosset det var.

jo det er den...
Riddler: You and your trained, exploding shark!

Penguin: How was I to know they'd have a can of shark repellent Bat-spray handy?
Brugeravatar
OverKill

Geografisk sted: Galten (som i orne)
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » ons 6. dec 2006 21:26

OverKill skrev:
Ash skrev:

jo det er den...

Eej, den er da meget sjov :D
Larsemand

Indlægaf togsverd » ons 23. maj 2007 23:28

Dead of Night er en ret ringe film. Jeg lejede den i Blockbuster for blot at finde ud af, at det er en elendig amatør-video uden spor af charme...

Are you scared? er også dårlig. Faktisk dårligere end Saw III, som ellers ødelagde den serie.
(og nej, det var ikke 2'eren, der gjorde det. 2'eren var LANGT bedre end 1'eren - men det er en anden historie!)
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf Gynther Meyer » tors 24. maj 2007 11:37

Huh? Det må være en anden Dead of Night! Sig det ikke er Bob Clarks zombiefilm fra '72, der er ude på dansk video som Dødens nat!
http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=282
Sig det ikke er den, men noget andet! Ellers er du helt fejlsporet! :?
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
74 indlæg • Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til Ikke-genrefilm