• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Instruktører

Her kan man diskutere hele instruktørers værker - på tværs af genrer [Eller lignende. Ideen er at få folk til at tænke uafhængtigt af de enkelte film og diskutere dem i en større sammenhæng, uden enkelte poster drukner i ovenstående fora]
Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Fulci-doku

Indlægaf Skøtt » man 6. apr 2009 09:52

Ny Fulci-doku. Nogen som har set den?

http://www.pauraprod.com/shop2.htm

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=MzR8qFfiQzE
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf nightshadow » man 6. apr 2009 22:06

Ny og ny - jeg har haft den i et års tid og ja, der er fuld valuta for pengene. Alle de kendte pizza-ædere fortæller vidt og bredt om Onkel Lucio - masser af fine anekdoter...
nightshadow

Indlægaf Jack J » tirs 7. apr 2009 00:06

Jeg så lige traileren, du linkede til, og det ser da absolut ud, som noget, der skal ses! :D
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf nightshadow » tirs 7. apr 2009 07:24

I skal lige være opmærksomme på, at (i hvertfald da jeg købte den) den kun kan købes direkte fra web-siden og ikke kan bestilles andre steder fra...
nightshadow

Indlægaf Jack J » tirs 7. apr 2009 15:53

Tak, nightshadow. Der blev nævnt i YouTube-teksten, at den varer 4 timer!! Er det ud i een køre, eller er den delt op i "afsnit"??
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf nightshadow » tirs 7. apr 2009 18:03

Den er skam delt op i afsnit så du kommer til at file en del frem og tilbage til menuen - her kan du også vælge mellem alle de kendte navne der udtaler sig om Fulci. Der er lagt et fantastisk arbejde i dvd'en (men sikke et arbejde hvis du kunne have fået den på godt brugt indonesisk vhs... :D )
nightshadow

Indlægaf Tommy » man 13. apr 2009 17:27

Lyder fedt, den skal jeg da helt sikkert have set.
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Jack J » man 13. apr 2009 21:39

nightshadow skrev:Den er skam delt op i afsnit så du kommer til at file en del frem og tilbage til menuen - her kan du også vælge mellem alle de kendte navne der udtaler sig om Fulci. Der er lagt et fantastisk arbejde i dvd'en (men sikke et arbejde hvis du kunne have fået den på godt brugt indonesisk vhs... :D )

Bah, jeg har fundet en forretning i Malaysia, hvor jeg kan få den på VCD, så den har jeg tænkt mig at bestille!! :P

Jeg læste iø et sted, at dvd'en ikke er på 4 timer, men kun på 2 og at der kommer en vol. 2 med (antar jeg) de sidste to timer.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf nightshadow » man 13. apr 2009 21:58

OK - 225 min. i alt; så en eller anden stakkels malaysiansk børne-arbejder bliver sikkert på et eller andet tidspunkt sat til at overføre den til et 4-timers vhs-bånd, lave en grumset fotokopi af coveret og vil påstå, at det er en gammel rental-movie der har været udlejet 350 gange - og Jack J. betaler en formue for at få dette unikum :P :P :P

Ja - jeg er også flittig gæst på EN LEJEMORDER... (fed site f.ø.)
nightshadow

Indlægaf Jack J » man 13. apr 2009 22:16

Haha, nej dog ikke. Der er mening med galskaben. Øh, for det meste. Billede

Og mange tak i øvrigt! 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf lalasa » fre 21. aug 2009 16:25

Den er skam delt op i afsnit så du kommer til at file en del frem og tilbage til menuen - her kan du også vælge mellem alle de kendte navne der udtaler sig om Fulci. Der er lagt et fantastisk arbejde i dvd'en (men sikke et arbejde hvis du kunne have fået den på godt brugt indonesisk vhs... Very Happy )

white pages
bespoke exhibition stands
lalasa

Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Instruktører