Jeg har netop set en cool Fransk film (Englebugten) på DR K og lige så snart rulleteksterne med den for filmen særegne musik satte i gang, skruede en frisk kvindelig speaker ned for lyden (HELT ned) og kævlede løs om modeuge og pis, og det er altså VIRKELIG irriterende!
Det er naturligvis ikke noget nyt fænomen og jeg husker da også at have talt med Vang om det for mindst 5 år siden, hvor han fortalte, at Søren-whatshisface, der var programleder på TV2 Zulu, ikke kunne forstå kritikken. Men det irriterer mig altså gevaldigt. At de kommercielle kanaler gør det, okay det kan så lige gå an, da man ved, at det er dét, man får, når man ser dem. Men netop DR burde være den standhaftige værner om kvaliteten. Og ikke mindst DR K, som jo netop gør så meget ud af at reklamere med, at de har film, der er farligere, frækkere, bedre, større, osv. - men altså alligevel ikke så guddommelige, at de ikke godt kan pisses på, lisså snart rulleteksterne kører. Æv.
Er der nogen af jer, der har noget kendskab til, hvordan kritik behandles på stationen? Ville det overhovedet have nogen effekt at skrive til dem??