• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Versioner

Her kan du diskutere alt, hvad der angår forskellige versioneringer af samme film.
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Apropos God Forgives... forskellene i prints

Indlægaf Ed Larsen » tors 27. feb 2014 23:06

Kunne være rart med en kortfattet liste over hvilke titler i On-Airs Spencer & Hill dvd-serie som er værd at have mht printkvalitet og længde.

Jeg ved, at begge Trinity film er de mest komplette engelsksprogede på markedet (der findes et længere tysksproget print af "Trinity Is Still My Name" for de eventyrlystne...).
"Manden, de kaldte Englefjæls" er et herregrimt pan & scan print på dvd.
"My Name is Nobody" er i 1.85:1, hvor formatet skulle have været 2.35:1.
"A Genius, Two Partners and a Dupe" er ved en masterfejl et "fladmast" scope print på dvd.

Men hvad med resten?
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Re: Apropos God Forgives... forskellene i prints

Indlægaf Diabolik » lør 1. mar 2014 17:43

Jeg ville mægtig gerne kunne hjælpe dig, men jeg har ikke ret mange Spencer/Hill på hverken DVD eller video... Jeg har dog hørt et rygte der siger, at en del af de svenske Atlantic-udgaver (som åbenbart er identisk med OnAirs) er klippede...
/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Ovesen » lør 1. mar 2014 17:46

Diabolik skrev:Jeg ville mægtig gerne kunne hjælpe dig, men jeg har ikke ret mange Spencer/Hill på hverken DVD eller video... Jeg har dog hørt et rygte der siger, at en del af de svenske Atlantic-udgaver (som åbenbart er identisk med OnAirs) er klippede...
/HJ

Jeg syne jeg har ret meget Hill/Spencer, eller måske føles det bare sådan.... :|
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » lør 1. mar 2014 17:51

Ovesen skrev:
Jeg syne jeg har ret meget Hill/Spencer, eller måske føles det bare sådan.... :|

En hurtig optælling gav 27 bånd, heraf en håndfuld ældre sellthru's, vil skyde på en syv-otte stykker. Det ER for meget, i forhold til hvor lidt jeg dyrker de to, men i gamle dage vadede man rundt i dem og har aldrig kunne lade dem ligge.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Versioner