• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Versioner

Her kan du diskutere alt, hvad der angår forskellige versioneringer af samme film.
Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Gynther Meyer » fre 8. feb 2008 16:46

Nicolai skrev:
Mads Jensen skrev:Nicolai, jeg havde skam godt bemærket misforståelsen i starten af tråden, jeg hentydede først og fremmest til Gynther's bemærkninger omkring 'rigtigt' og 'forkert' i forhold til ED2.

Ah okay, så må du meget undskylde. :)

Jeg tænkte sgu nok, at Gynther talte om en eller anden asiatisk ED-inspireret film.
Men er det nu også en ED 4 Gynther? :wink: På IMDB kan jeg kun se, at Kung har lavet henholdsvis Shaolin vs. Evil Dead (2004) og Shaolin vs. Evil Dead 2: Ultimate Power (2006). Og så vidt jeg kan regne ud, er der tale om den sidste af de to.

Siden hvornår er IMDB noget man kan regne med! Hah. Han kunne ha lavet 114 film, selvom det kun stod to nævnt hos IMDB.

Men du har ret, der er tale om den pakistanske aka-titel til Shaolin vs Evil Dead:

http://cgi.ebay.com/SHAOLIN-VS-EVIL-DEA ... dZViewItem
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 8. feb 2008 17:05

Gynther Meyer skrev:Siden hvornår er IMDB noget man kan regne med! Hah. Han kunne ha lavet 114 film, selvom det kun stod to nævnt hos IMDB.

Men du har ret, der er tale om den pakistanske aka-titel til Shaolin vs Evil Dead:

http://cgi.ebay.com/SHAOLIN-VS-EVIL-DEA ... dZViewItem

Fy faen Gynther! :x Det har jeg sgu da heller aldrig aldrig sagt, at IMDB var! Men det er jo unægteligt lidt tvivlsomt, at manden skulle have nået at lave en firer, når nu der gik 2 år mellem de 2 første af filmene, og den seneste er fra 2006! :wink:
Er den noget ved, eller er der mere tale om et lille kuriosum?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Gynther Meyer » fre 8. feb 2008 17:13

Nicolai skrev:Fy faen Gynther! :x Det har jeg sgu da heller aldrig aldrig sagt, at IMDB var!

Det sagde jeg jo heller ikke, at du gjorde. Det var udelukkende ment sarkastisk (om IMDB, ikke dig). Billede

- og jeg aner det ikke. Har ikke set nogen af dem.
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 8. feb 2008 17:24

Gynther Meyer skrev:Det sagde jeg jo heller ikke, at du gjorde. Det var udelukkende ment sarkastisk (om IMDB, ikke dig). Billede

Så siger vi det. :wink:
Men hvor har du gjort af Jack? Er jo lige før man savner ham på forummet. :mrgreen:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Gynther Meyer » fre 8. feb 2008 17:30

Nicolai skrev:
Gynther Meyer skrev:Det sagde jeg jo heller ikke, at du gjorde. Det var udelukkende ment sarkastisk (om IMDB, ikke dig). Billede

Så siger vi det. :wink:
Men hvor har du gjort af Jack? Er jo lige før man savner ham på forummet. :mrgreen:

Han sover.
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Versioner