NB: Når dette indlæg står her, så skyldes det naturligvis, at der netop ikke er tale om en genrefilm

Burde der ikke være en sektion til TV-serier/produktioner?
Jack
Jack J skrev:(og musikken, der uheldigvis blev vældig populær, var noget lamt poprock, som alle i Danmark - pånær undertegnede - elskede dengang)
Jack
Vang skrev:Jack J skrev:(og musikken, der uheldigvis blev vældig populær, var noget lamt poprock, som alle i Danmark - pånær undertegnede - elskede dengang)
Jack
Haha, jeg elsker den måde, man kan nedgøre noget ved ikke at nævne, hvad det er. Lidt ligesom folk, der konsekvent kalder en noget andet end det man hedder. Hader du det ikke bare, når svigerfar kalder dig Karsten, når du hedder Caspar?
[/url]
GinJohn skrev:DR smider en del af det omtalt på nettet:
"Matador blev en helt klar vinder i dramakategorien, men fra i dag kan DRs netbrugere også gense dramaserier som den gamle, originale Rejseholdet, Svend, Knud og Valdemar, En by i provinsen, Én gang strømer, Taxa, Fiskerne, Parasitterne, Syg og munter og en del af afsnittene fra Huset på Christianshavn."
dr.dk/bonanza
Giordani skrev:"Een gang strømer" er en glimrende dansk serie fra midtfirserne, der nærmest perfekt indrammer datidens machosyndrom. For os der ligeledes har set BBC- serier som "The Sweeney" og "The Professionals", var det fedt at se noget lignende på dansk TV.
Jack J skrev:Jeg opdagede lige, at DR også har lagt "Flid, fedt og snyd" ud på Bonanza-siden, men desværre lader det ikke til, at man kan kopiere dem, min RealPlayer vil i hvert fald ikke. Snøft.
GinJohn skrev:DR smider en del af det omtalt på nettet...dr.dk/bonanza
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster