Jack J skrev:20 kroner, Nikolaj!!! Jeg kunne have købt en hel TV-serie i Kina for de penge!!!

Mit navn staves med "c" (som i "Canada") og "i" (som i "irritabel"). Flab!
At din ven tvivler på mit udsagn, vil jeg ikke stå til regnskab for.

Nicolai skrev:Jack J skrev:20 kroner, Nikolaj!!! Jeg kunne have købt en hel TV-serie i Kina for de penge!!!
![]()
Mit navn staves med "c" (som i "Canada") og "i" (som i "irritabel"). Flab!
At din ven tvivler på mit udsagn, vil jeg ikke stå til regnskab for.
Nicolai skrev:Det tillader jeg mig altså at tvivle stærkt på.
Jeg købte den i går. Hvornår købte din ven den?
Desuden har jeg altså ofte bemærket, at Fona ikke altid får sat prisen ned på samtlige eksemplarer i butikken. Jeg er ofte stødt på forskellige eksemplarer af samme film til vidt forskellige priser.
Nicolai skrev:Æv... billedformatet på "Tattooed Life" er en anelse beskåret.
Forresten koster boksen stadig kun 30 kroner... Jack... 30... kroner...
Assigned a standard Yakuza film in the hardboiled vein pioneered at Japan s famed Nikkatsu Studios, director Seijun Suzuki (Branded to Kill) and his frequent leading man Jo Shishido used 1963 s Detective Bureau 2-3: Go to Hell Bastards! to flip the Japanese gangster film genre on its ear. A rapid fire gun heist, credits with an infectious jazz pop score, and a wide-screen close-up of a burning car announce Detective Bureau 2-3 as the film that would both lampoon and redefine Asian crime films for an irreverent new decade of garish panache and ultra-violent cool. The story follows police detective Tajima (Shishido), who, tasked with tracking down stolen firearms, turns an underworld grudge into a bloodbath -- while Suzuki transforms a colorful potboiler into an on-target send-up of cultural colonialism and post-war greed. (This isn t an American TV series,) one of Tajima s doubting subordinates tells the sharkskin-suited, super suave sleuth. Anarchic, breakneck paced, darkly comic, and stylish to the extreme, Detective Bureau 2-3: Go to Hell Bastards! was a movie unlike anything audiences had ever seen. It would cement Suzuki s fervent popularity at home and heralded his imminent cult status worldwide.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst