• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
50 indlæg • Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4

Indlægaf Ovesen » tirs 3. mar 2009 16:37

Ja, og nej. Demons 2 er mere fantasy/comic-book og knap så gory. Jeg kan bedst lide etteren, men uden at sammenligne de to, er efterfølgeren en rigtig underholdende film. Quentin Tarantino kan bedst lide toeren, men det er sikkert bare for at være på tværs.....
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 4. mar 2009 00:45

Jeg holder meget af den første og har set den mange gange i årenes løb. Toeren derimod har jeg kun set en enkelt gang for mange år siden og har ikke gidet gense den, fordi jeg syntes, den var for kedelig. Så min mening er bestem nej.

NB: på japansk video findes der iø op til DEMONS 6, fordi de udgiver andre film som sequels. :lol:

Her er fx DEMONS 5 (som i virkeligheden er Lamberto Bavas LA MASCHERA DEL DEMONIO):

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » ons 4. mar 2009 11:04

Jack J skrev:
Anders skrev: Og også "Demons", skønt instrueret af Fulci. Fremragende film!

Lamberto Bava :wink:
Han bedste film i øvrigt.

Jeg undskylder på det groveste. ;)
Men hvor ærgeligt at høre det om 2'eren.. Jeg havde ellers glædet mig til at se den, når nu 1'eren er så møg fed.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » tors 5. mar 2009 17:47

Anders skrev:
Jack J skrev:
Anders skrev: Og også "Demons", skønt instrueret af Fulci. Fremragende film!

Lamberto Bava :wink:
Han bedste film i øvrigt.

Jeg undskylder på det groveste. ;)
Men hvor ærgeligt at høre det om 2'eren.. Jeg havde ellers glædet mig til at se den, når nu 1'eren er så møg fed.

Een fejl mere af den slags fra din side og du blir smidt ud af klubben! :lol:

Demons 2: Nå ja, nu er det jo kun min mening og jeg vil da anbefale, at du ser den selv og bedømmer ud fra din egen mening. Som Marvel-Morten plejede at sige i gamle dage, så vil du måske synes, den er det bedste siden brød i skiver.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » fre 6. mar 2009 10:54

Better watch my mouth then? ;)

Og ja, jeg skal da helt sikkert også have den set..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Tommy » søn 22. mar 2009 18:51

Jeg blev godt nok skuffet over Demons2. Der var alt for mange cheesy fights hvor der egentlig ikke var noget decideret gore, bare folk og demoner der bliver kastet rundt. Og hvad sker der for den grimme børnedemon af en fjollet, larmende critter/gremlins-agtig ting?
Meget underholdende den første halve time, så blev den bare lidt for meget. Så var jeg mere til etteren ;)
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Anders » man 23. mar 2009 01:39

Tommy skrev:Jeg blev godt nok skuffet over Demons2. Der var alt for mange cheesy fights hvor der egentlig ikke var noget decideret gore, bare folk og demoner der bliver kastet rundt. Og hvad sker der for den grimme børnedemon af en fjollet, larmende critter/gremlins-agtig ting?
Meget underholdende den første halve time, så blev den bare lidt for meget. Så var jeg mere til etteren ;)

Ja, nu så vi den jo så sammen, og jeg må indrømme at jeg er helt enig.
Meget underholdende film, i sig selv, men i forhold til 1'eren så var der alt for lidt at komme efter. Det virkede nærmest som om, at der var kommet en ny special-effects director med på holdet på 2'eren, som bestemt ikke synes om gore, og istedet lavede meget flere "Bud-Spencer-Fights", som Tommy så fint nævnte det på et tidspunkt. :)
Ret ærgeligt for, hvad jeg havde håbet på, ville være en fed trilogi.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Jack J » man 23. mar 2009 01:56

Anders skrev:Ret ærgeligt for, hvad jeg havde håbet på, ville være en fed trilogi.

Jeg synes som sagt heller ikke 2'eren er ret god. Faktisk slet ikke. Mht DEMONS 3 er der dermod masser af underholdning, ikke mindst fordi der findes ikke mindre end hele TRE forskellige film med den titel; Den første er den "rigtige" DEMONI 3 (af Umberto Lenzi), som på amk. dvd hedder BLACK DEMONS. I tillæg til den er der som sagt udsendt hele to andre italienske film med titlen DEMONS 3, dog skyldes dette udenlandske distributørers forsøg på at smække en ekstra film på serien.

I Japan er Michele Soavis LA CHIESA (The Church) udsendt som DEMONS 3, og i USA (og et par andre steder) er LA CASA DELL'ORCO udsendt som DEMONS 3: THE OGRE. Det er iø ironisk, at den rigtige 3'er i serien slet ikke er udsendt som del af serien udenfor Italien, mens de to falske sequels er det. :?

Endvidere findes der i Japan også:

DEMONS 4, som i virkeligheden er Soavis LA SETTA (The Sect)
DEMONS 5 = Lamberto Bavas LA MASCHERA DEL DEMONIO (ikke at forveksle med hans far Mario Bavas film af samme titel (aka Mask of Satan/Black Sunday)
Demons 6 = Luigi Cozzis IL GATTO NERO (De Profundis)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » man 23. mar 2009 14:49

Hold da kæft en masse Dæmon-film.. ;)

Men 3'eren, altså den 'rigtige' 3'er, er den værd at købe? I forhold til Demons 2..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Jack J » man 23. mar 2009 16:55

Nu er smag og behag jo som bekendt forskelligt; En del fans kan ikke lide den, men jeg var nu ganske godt underholdt og den er bestemt bedre end DEMONS 2. Når det så er sagt, så er det altså ikke et stort mesterværk, den er ret dum, men det er en glimrende cola med popcorn-film. Den første film er stadig den bedste i serien. Sjovt nok er det mere en zombiefilm end en dæmon-film.

Den er ude på amk dvd fra Shriek Show både som enkelt-dvd og i en boks (som er den, jeg selv har) med Bruno Matteis underholdende THE OTHER HELL og den ene af de andre "Demons 3"-film; LA CASA DELL'ORCO (Demons 3: the Ogre).
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » tirs 24. mar 2009 01:05

Jack J skrev:Nu er smag og behag jo som bekendt forskelligt; En del fans kan ikke lide den, men jeg var nu ganske godt underholdt og den er bestemt bedre end DEMONS 2. Når det så er sagt, så er det altså ikke et stort mesterværk, den er ret dum, men det er en glimrende cola med popcorn-film. Den første film er stadig den bedste i serien. Sjovt nok er det mere en zombiefilm end en dæmon-film.

Den er ude på amk dvd fra Shriek Show både som enkelt-dvd og i en boks (som er den, jeg selv har) med Bruno Matteis underholdende THE OTHER HELL og den ene af de andre "Demons 3"-film; LA CASA DELL'ORCO (Demons 3: the Ogre).

Har du evt. et link til den boks?
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Jack J » tirs 24. mar 2009 01:09

Ja da. 8)

http://www.amazon.co.uk/Demons-Triple-F ... 90&sr=8-12

ca. 95 kr. inkl. porto.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » tirs 24. mar 2009 19:16

Svedigt, manget ak! 8)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf gorzelak » tirs 24. mar 2009 20:21

Lamberto Bavas DEMONS 3 er anmeldt af undertegnede for ikke så længe siden:

http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=1840

De to første (rigtige) DEMONS-film er for øvrigt også anmeldt på Uncuts sider. Bare en sørvis-oplysning.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » ons 25. mar 2009 01:39

gorzelak skrev:Lamberto Bavas DEMONS 3 er anmeldt af undertegnede for ikke så længe siden:

http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=1840

De to første (rigtige) DEMONS-film er for øvrigt også anmeldt på Uncuts sider. Bare en sørvis-oplysning.

Og mange tak for den udsøgte sørvice. :)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

ForegåendeNæste

Skriv et svar
50 indlæg • Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Genrefilm