Jack J skrev:Nu du er i gang med opdateringer, kunne du så ikke også gøre Video International og Walthers Video-trådene til sticky-tråde?
Den slags magt har jeg slet ikke, men jeg har bragt forespørgslen videre til Mr. Sticky.
Jack J skrev:Nu du er i gang med opdateringer, kunne du så ikke også gøre Video International og Walthers Video-trådene til sticky-tråde?
Mads Jensen skrev:Sørme om jeg ikke faldt over et par perler i dag. Så mangler jeg bare en videomaskine. Og et TV.
Don't Play With Fire / Dangerous Encounters First Kind
-Tsui Harks bedste film, og temmelig sjælden på dansk VHS.
Diabolik skrev:gorzelak skrev:Mads, eller andre: hvilket selskab har stået for udgivelsen af omtalte danske vhs?
Polygram som 'Leg med ilden' (Så vidt jeg husker)...
Diabolik skrev:gorzelak skrev:Mads, eller andre: hvilket selskab har stået for udgivelsen af omtalte danske vhs?
Hvilke perler var der ellers, Mads?
/D
Hvilke perler var der ellers, Mads?
/D
Massacre Mafia Style / The Executioner
En af de mest underholdende gangster/b-film jeg nogensinde har set. Jeg havde den i sin tid på ex-rental, og har ønsket mig en DVD-udgave af den i umindelige tider - nu har jeg i det mindste filmen på salgskassette. Instruktøren Duke Mitchell (aka Dominic Micelli) var en sand trash-auteur, der udover at optræde på diverse natklubber som sanger og komiker, også spillede hovedrollen i to film som han selv producerede, instruerede og skrev manuskript til. The Executioner/Massacre Mafia Style var den ene, den anden hedder Gone With The Pope og nåede ikke blive færdigklippet inden Mitchell døde. Angiveligt ejer Grindhouse rettighederne og arbejder på at færdiggøre filmen. De havde på et tidspunkt også planer om at udsende Massacre Mafia Style på DVD, men ifølge Mitchells søn ejer de ikke rettighederne til den.
Massacre Mafia Style trailer
Gone With The Pope trailer
Mads Jensen skrev:Ja så kan jeg jo også ligeså gentage hvad jeg skrev, nemlig at der stadig ikke findes en ordentlig DVD udgave af den (med mindre man kan forstå fransk).
As for the director's dut, well, it comes from a very used VHS tape, so what do you expect? It's fuzzy and bleeding and the colours are faded and you can see the magnetic lines crawling across the screen once or twice, but, hey, you can still distinguish between the faces, and it's just so nice to have this movie on DVD, it's no so bad.
gorzelak skrev:EMPIRE OF THE ANTS (Kæmpemyrerne angriber, 1977)
Bert I Gordon. Walthers x-rental.
http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=554
... nok mest interessant, hvis man har en Joan Collins-ting.
Jack J skrev: det var jo ikke ligefrem, fordi hun havde specielt meget GODT at sige om oplevelsen. Eller om nogen af de psykotroniske film, hun var med i overhovedet
The Clones of Bruce Lee is one of the most notorious clone films in the world. It gathers together several of the Lee clones who sprang up after Bruce Lee's death (including Bruce Le and Dragon Lee), and ties it all together with an insane plot. It has been called "The Mount Rushmore of Bruceploitation films".
gorzelak skrev:Har aldrig set FEAR IN THE NIGHT, men har læst (vistnok i Aurum), at hun skulle være ganske god i den.
Udover ANTS og CARTIER har jeg også I DON'T WANT TO BE BORN
Brugere der læser dette forum: thomasmartin og 0 gæster