• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 6 af 207 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 207

Indlægaf Jack J » søn 17. maj 2009 22:54

Diabolik skrev:Er du ikke ved at blive lidt kræsen, Herr Jensen? :lol:

Ja, bare sig noget til den tølpert! NINJA WARS er fantastisk!! Er også ude på HK-dvd (med et tilføjet "S" i titlen):

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 17. maj 2009 22:56

Jeg var ret overrasket over den. Jeg troede at det var en rimelig standard action/fantasy-film, da den var færdig havde jeg det som om jeg havde set en Zulawski-film på piller.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Diabolik » søn 17. maj 2009 23:13

Mads Jensen skrev:[...]da den var færdig havde jeg det som om jeg havde set en Zulawski-film på piller.

Du får det til at lyde som om, at det er en skidt ting!!!! :lol: :lol: :lol:
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Mads » søn 17. maj 2009 23:17

Well, hvis vi taler både uppers og downers på én gang..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Ovesen » søn 17. maj 2009 23:49

Mads Jensen skrev:Well, hvis vi taler både uppers og downers på én gang..

En cinematisk speedball!
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 17. maj 2009 23:55

U GOT IT!

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf henschjell » man 18. maj 2009 01:34

Mads Jensen skrev:Jeg var ret overrasket over den. Jeg troede at det var en rimelig standard action/fantasy-film, da den var færdig havde jeg det som om jeg havde set en Zulawski-film på piller.

Jeg har været på piller hele dagen. Det var desværre ikke den rigtige slags :(
Måske jeg skal finde NW dvden frem til i morgen, for et Zulawski trip. hope it
will be a good one :P :twisted: Fri for syre sprøjt
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Diabolik » man 18. maj 2009 10:17

Mads Jensen skrev:
Diabolik skrev:Mitsumasa Saito: Iga ninpôchô (The Ninja Wars)... Anede slet ikke at den fandtes på dansk vhs!!!
Billede

Spilletid 1 time 24 min.

Passer det? Den komplette japansksprogede version fra Adness/BCI er 100 minutter (NTSC). Filmen er i øvrigt noget håbløst roderi, dog med nogle enkelte uforglemmelige scener.

Mother"#&)%¤=ing bastards... Det er slet ikke The Ninja Wars der er på båndet!!!! De snotskovle har puttet Robert Tai's Mo gui ke xing (Ninja Exterminators) på båndet... 88'01 min., f/s + eng.!!! :evil: :evil:
S.T.V.P = Super Tumpede Video Producenter eller BN Agentur = Båt Nakke Agentur!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » man 18. maj 2009 15:55

Om ikke andet er det ikke en stærkt forkortet NINJA WARS, du har fået. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » man 18. maj 2009 22:34

Diabolik skrev:Mother"#&)%¤=ing bastards... Det er slet ikke The Ninja Wars der er på båndet!!!! De snotskovle har puttet Robert Tai's Mo gui ke xing (Ninja Exterminators) på båndet... 88'01 min., f/s + eng.!!! :evil: :evil:
S.T.V.P = Super Tumpede Video Producenter eller BN Agentur = Båt Nakke Agentur!!!
/D

Jamen, er det ikke netop det der er charmen ved at samle på VHS? Formatet der repræsenterer hedengange tiders kaos og uforudsigelige lovløshed du ved??

henschjell skrev:Jeg har været på piller hele dagen. Det var desværre ikke den rigtige slags :(

Der er snart ting på vej til dig med posten. Det er ikke piller, men jeg tror du bliver glad for det alligevel.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » man 18. maj 2009 22:39

henschjell skrev:Jeg har været på piller hele dagen. Det var desværre ikke den rigtige slags :(

Hey, jeg håber det går, Dennis! Jeg har iø selv lige købt en (min første) Zulawski-film, POSSESSION i TP til 25,-

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 30. maj 2009 16:27

Ikke de vildeste fund, men et par interessante titler er der dog imellem!!

Umberto Lenzi: Il Giustiziere Sfida la Città (Syndicate Sadists)
Billede
Lee Robinson, Marcello Pagliero: Walk Into Paradise
Billede
Victor Lamp: Karateciler Istanbulda (Ninja Killer)
Billede
Raoul Coutard: S.A.S. à San Salvador (Terminate with Extreme Prejudice)
Billede
Leopoldo Savona: Porta del Cannone (Thunder from the West)
Billede
Giorgio Gentili: Un Dollaro per 7 Vigliacchi (Madigan's Million)
Billede
Piero Pierotti: La Scimitarra del Saraceno (The Pirate and the Slave Girl)
Billede
Jerry Jameson: The Deadly Tower (TV)
Billede
Allan Birkinshaw: Safari Senza Ritorno (Invaders of the Lost Gold)... 1. udgivelse eller genudgivelse?...
Billede
Samme film som ovenstående... dog 'ren' Breien-udgivelse (NB. Læg mærke til synopserne... 'lidt' korrektur var det da blevet til!)
Billede
Roy Rosenberg: Strike of the Tortured Angels
Billede
Guido Celano: Giurò... e li Uccise ad Uno ad Uno (Gun Shy Piluk)
Billede
Héctor Olivera: Reina Salvaje (Barbarian Queen)
Billede
Paul Aratow, Al Adamson: Doctor Dracula
Billede
Pao-Shu Kao: Zhui ming qiang (Blood of the Dragon)
Billede
Joel M. Reed: G.I. Executioner
Billede
Leopoldo Savona: Porta del Cannone (Thunder from the West)
Billede
Mitsumasa Saito: Iga Ninpôchô (The Ninja Wars)... Så sku' den være go' nok!!! :wink: (Se tidligere indlæg i denne tråd!)
Billede
Alberto De Martino, Antonio Momplet: Il Gladiatore Invincibile (The Invincible Gladiator)
Billede
James Nam: Jaws of the Dragon
Billede

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » lør 30. maj 2009 17:17

Du godeste gud!!!!! "IKKE DE VILDESTE FUND"!!! Er du da tovlig, mand!!! Du har fundet Jaws of the Dragon!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Fa'me mærkeligt, jeg opdagede nemligOGSÅ i denne uge, at jeg har fået den!!! Den er mega mega sjælden. Og her mener jeg ikke bare den danske kassette, men FILMEN som sådan. Findes ikke nogen steder i verden. Det er iø en koreansk film, ikke fra Hongkong, som taberne på IMDb skriver. Anmeldelserne af den er få og der er langt imellem (men læs den ene der er på IMDb, hvor skribenten siger, at hvis hans videoafspiller gik i stykker, så han kun kunne se det bånd, der sad i, så ville han inderligt håbe, at det var denne film!!!). Det er trash af ypperste rang! Rigtige kung fu-fans (de få, som har set den) synes, den er mega-dårlig, fordi det er så trash'et. Det høje trashniveau gør naturlgivs, at jeg allerede elsker den. Den danske video er iø i fino fino-letterbox!! Absolut tillykke med fundet.

Jeg skrev kort om den sidste søndag:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... -1976.html
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 30. maj 2009 17:47

NINJA KILLER er iø ikke helt Karateciler Istanbul'da, kun lidt. :lol:

Den udgave, der findes på den danske video, er en cut & paste-film, hvor man har taget en del materiale fra den tyrkiske Cüneyt Arkin-film KARATECILER ISTANBUL'DA og splicet noget materiale fra en Hongkong film med Bolo Yeung ind i! :lol: Jeg har set begge udgaver og needless to say er dialogen helt anderledes i den paste & cut'ede udgave. LOL. Begge udgaver er dog helt igennem se-værdige.

Jeg har desværre endnu ikke opklaret, hvilken HK-film det er, som er brugt. Ingen lader til at vide det. Måske er det en ikke-færdiglavet film. Måske har man købt det af Godfrey Ho. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 30. maj 2009 19:32

Jack J skrev:Du godeste gud!!!!! "IKKE DE VILDESTE FUND"!!! Er du da tovlig, mand!!! Du har fundet Jaws of the Dragon!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Fa'me mærkeligt, jeg opdagede nemligOGSÅ i denne uge, at jeg har fået den!!! Den er mega mega sjælden. Og her mener jeg ikke bare den danske kassette, men FILMEN som sådan. Findes ikke nogen steder i verden.

Det der er mildest talt en overdrivelse. Den er ikke sjælden på VHS og findes også på DVD:

http://cgi.ebay.com/GOOSE-BOXER-JAWS-OF ... 0309811214

Længe siden jeg har set den, husker den som umådeligt svag, også set udelukkende som trashfilm.

Ellers nogle udmærkede fund Diabolik. Har du tjekket Ninja Wars båndet? Synes ikke stills'ne på coveret ligner noget fra filmen..
Brugeravatar
Mads

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 6 af 207 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 207

Tilbage til Genrefilm