• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 8 af 207 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 207

Indlægaf Jack J » tirs 23. jun 2009 16:44

Diabolik skrev:
deodato skrev:Hvilken originaltitel gemmer der sig forresten bag ”Dus med døden”?

Don Coscarelli's Phantasm... Også udgivet på Videomate...

/D

Coveret er fedt, men desværre er den i fullscreen. :cry:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf deodato » tirs 23. jun 2009 17:31

Jack skrev:
Coveret er fedt, men desværre er den i fullscreen.

Ja, det er desværre noget, der kendetegner STVPs udgivelser - ofte fullscreen og nogle gange klippede versioner. Enkelte af deres covers er (til gengæld) ret flotte f.eks. coveret til The Hills Have Eyes :)
deodato

Indlægaf Diabolik » tirs 23. jun 2009 22:08

Jack J skrev:Nej, på de to af dem er der en mærkat på den flade side af båndet med teksten DSA + filmtitlen og et nummer (og ingen mærkat på ryggen), og på det sidste bånd er der kun mærkat på ryggen. Jeg har også filmen CRIES IN THE NIGHT fra samme selskab.

Phantasm, The Hills Have Eyes, Cries in the Night og The Pit har alle været udgivet på Polygram Records A/S (Ikke at forveksle med Polygram Home Video)...

Andre S.T.V.P.-udgivelser:
Alvin Rakoff's Death Ship (Med Kurs Mod Døden) (Mærkat: D.S.A Scandinavia) (1. udgivelse: Videomate)
Erwin C. Dietrich's Eine Armee Gretchen (Straffekommando Øst) (Mærkat: BN Agentur) (1. udgivelse: ? - Også udsendt på Kinorama)
José Antonio de la Loma's Jugando con la Muerte (Target Eagle) (Mærkat: BN Agentur) (1. udgivelse: A-S Panorama Video Distribution som "Ørnen i Dobbeltild")
Fabio de Agostini's Le Lunghe Notti della Gestapo (Gestapos Blodige Nat) (Mærkat: BN Agentur) (1. udgivelse: Irish Lydbånd A/S som "Gestapo's Blodige Nætter")
Sergio Martino's 2019: Dopo la Caduta di New York (New York Ofter the Fall 2019) (Der er faktisk 2 forskellige S.T.V.P. covers til 2019... Den ene har påskrevet 'Re-premiere' på coveret, den anden har ikke den tekst og har svensk synops på bagsiden (filmen er med dk undertekster) (Mærkat: Begge har 'hjemmelavede' bubble-Jet mærkater) (1. udgivelse: AB-Collection som "New Yorks Fald 2019") Klippet
John Hough's Wolfshead: The Legend of Robin Hood (Den Fredløse Robin Hood) (Mærkat: BN Agentur) (1. udgivelse: ?)
William Lustig's Vigilante (Mærkat: BN Agentur) (1. udgivelse: AB-Collection også under titlen Vigilante »Selvtægts-Ligaen«) Klippet
Robert Tai's Mo gui ke xing (Mærkat: BN Agentur) (Ninja Exterminators) (1. udgivelse: ?)
Per Holst, Jesper Klein's Kaptajn Klyde og hans venner vender tilbage (Mærkat: BN Agentur) (1. udgivelse: ?)
Per Holst's Afskedens Time (Mærkat: BN Agentur) (1. udgivelse: ?)

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf henschjell » ons 24. jun 2009 01:21

Et yderst kulørt selskab. Med mottoet
"biograffilm i uforkortet version"

Det nyeste fund fra selskabet
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf AvatarDK » ons 24. jun 2009 07:43

Ja dejlige farveladecovers .... :)

De eneste to jeg har fra selskabet er den ovenviste Romerrigets Fald og så Mussolini's Sidste Dage......
Brugeravatar

Indlægaf gorzelak » ons 24. jun 2009 08:03

Hammers Robin Hood-film og Lustig VIGILANTE er også udsendt i S.T.V.P.'s farvelade-serie.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 24. jun 2009 19:16

Fandt SORCERESS GUDERNES HÆVN fra Hem i dag. Helt sikkert en fantastisk film. :D
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Rauschenberg » tirs 30. jun 2009 20:56

Seneste VHS køb:

Ørne Øen
Ondskabens Musik
Vampyrenes Grav
Den Tavse Dræber
De Røde Baretter
Huset med de Lange Skygger
R.O.T.O.R. Police Force
Farlig Puls
Blodrødt Daggry
Samuai- Møde med Døden
Rent a Cop
Kurs mod Døden
Night Force
Blodig Vej til Salvador
Guerilla Strike Force
Årgang '85
Årgang '88
Årgang '99
Maniac Cop 2
Det Røde i Øjnene
Hævneren
Barske Drenge og Glitrende Juveler
Dødens Doktor
Dødens Nat
Amazonjunglens Slavelejr
Martial Law II
Game of Survival
Commando Leopard
Commando Squad
Future Force
Street Hunter
Valour of War
Brugeravatar
Rauschenberg

Geografisk sted: Herning
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 30. jun 2009 21:04

Hey Martin, dit årlige indlæg! Billede

Herligt køb, teløk med filmene. Øhh, hvis du en dag sku' ha' lyst til at skille dig af med Guerilla Strike Force, så, ahm, skulle jeg da gerne hjælpe dig. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Rauschenberg » tirs 30. jun 2009 21:55

Jack J skrev:Hey Martin, dit årlige indlæg! Billede

Herligt køb, teløk med filmene. Øhh, hvis du en dag sku' ha' lyst til at skille dig af med Guerilla Strike Force, så, ahm, skulle jeg da gerne hjælpe dig. 8)

Ja..jeg syntes det var på tide lige at smide et "indlæg"...yderst kortfattet, haha...Er begyndt at optrappe jagten på obskure VHS'er igen, så må jeg drosle lidt ned på musik købene (både cd og vinyl)...hvilket ikke kan lade sig gøre, så jeg snupper alternativet=saltvand og beskøjtere på menuen.

Mht. Guerilla Strike Force ("Den Bedste Jungle-Krigsfilm nogensinde!"), så
skal jeg lige ha luret den først, og hvis jeg ikke vil beholde den, skal du da være den første til at få nallerne i den. Jeg må indrømme den lyder spændende "Masser af action,fly,helikoptere og barske mænd.Forrygende underholding!" :D

Sparkk Tørsten Vækk!

vh
Martin.
Brugeravatar
Rauschenberg

Geografisk sted: Herning
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 30. jun 2009 22:16

Jätte bra! Det lyder fedt. Jeg håber, du hader den. :lol:

Og nej, det er skisme ikke let at trappe ned på de hulens indkøb.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 8. jul 2009 19:01

Måske ikke helt i tråd med dette forum... Men det er nu min helt... Burt Reynolds!!!
Blake Edwards: The Man Who Loved Women
Billede

Alfonso Brescia: Ator il Guerriero di Ferro (Iron Warrior)... Endelig fik jeg fat i den!!!
Billede

Menahem Golan: Der Magier (The Magician of Lublin)
Billede

Eugenio Martín: El Desafío de Pancho Villa (Pancho Villa)... Har aldrig set denne release før!!!
Billede

Eric Till: To Catch a Killer... Brian Dennehy som seriemorderen John Wayne Gacy... Den der har Sverre H. Kristens's Sewer Cunt liggende bør lige tage dette mag. frem og læse det 4-siders brev Gacy skrev til Sverre!!! Uha!!!
Billede

Nå ja, der var jo også et par 'run-of-the-mill'-udgivelser til byttehylden... Ikk' noget særligt, men der er måske nogen der mangler dem!!!!!! :wink:

Maurizio Pradeaux: Passi di Danza su una Lama di Rasoio (Death Carries a Cane)... Måske ikke verdens bedste gialli, men den danske udgave er shit-rare fordi den er uklippet, lettebox og med engelsk tale!!
Billede

Dario Argento: Inferno... Nok den mest sjældne Argento udgivelse på dansk video. Uklippet, til trods for angivelsen på 80 minutter, som coveret angiver!!
Billede
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf gorzelak » ons 8. jul 2009 23:46

Tillykke! Den er altså flot, den danske INFERNO.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tors 9. jul 2009 09:04

gorzelak skrev:Tillykke! Den er altså flot, den danske INFERNO.

Jo, men er VI's udgivelse af "Fuglen med krystalfjerpragten" ikke sjældnere? :wink:
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » tors 9. jul 2009 09:19

Vang skrev:
gorzelak skrev:Tillykke! Den er altså flot, den danske INFERNO.

Jo, men er VI's udgivelse af "Fuglen med krystalfjerpragten" ikke sjældnere? :wink:

Det tror jeg faktisk ikke.

Jeg har ikke så meget at ha' det i, udover at jeg kender mange flere der har "Fuglen" end Inferno.

nam, nam, nam, nam, nam...... :roll:
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 8 af 207 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 207

Tilbage til Genrefilm