Kenno skrev:Har skam læst den artikel som du linker til.
Man kan jo krydse finger for at AWE på en eller anden måde, fik muligheden for at smide de 3 film ud på dvd.
Cool. Jeg burde se at få den opdateret på et eller andet tidspunkt. Mht. filmene på AWE, så skal du nok ikke holde vejret, mens du venter. Der var lidt tale om det på et tidspunkt, men dem fra NatfilmFestivallen havde jo også læst det blad og opdaget filmene, og da de så viste dem på festivallen for nogle år siden, fik det uheldigvis Nyrups efterkommere (som sidder på rettighederne, det er altså ikke Leif Jedig, selvom han sagde det til mig for et par år siden!) til at tro, at de sidder på en guldgrube og vil derfor have en stor pose penge for at sælge retten til at udgive filmene. Og virkeligheden er (DESVÆRRE), at disse fantastiske danske psykotroniske film rager danskerne en døjt, og de ville nok næppe blive AWE's største kassesucces. Så desværre ser det lidt sort ud lige nu. Jeg spurgte faktisk om det for nyligt hos AWE og fik et "Jah joh måååske engang på et eller andet tidspunkt er det da ikke utænkeligt"-svar. Nu er jeg jo selvfølgelig ikke AWE, men mit gæt er, at de ikke kommer. Det groteske er jo så bare, at man kan købe VILLA VENNELY fra Something Weird i USA, haha. Så desværre er filmene altså ikke sådan lige til at få fat i (men der er nogen, der har fortalt mig om noget, der hedder "dvd-r", hva' fa'en det så end er for noget).
@Avatar: Jeg havde end ikke en plovmand.