rammy skrev:Og det er da heller ikke alle forsøg på at give de gamle drenge nyt blod der har været lige forfærdelige. Texas Chainsaw Massacre ( 2003 ) og dens prequel The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning ( 2006 ) mener jeg personligt var ganske vellykkede. The Hills Have Eyes fra 2006 var også en rigtig flot og blodig opdatering.
Vang skrev:Axel-forretningerne har, såvidt jeg har forstået, ikke noget at gøre med hjemmesiden længere, men drives som selvstændige musik/film forretninger. I Odense er forretningen i Banegårdscentret en slags outlet for brugte skiver og tilbud (tre for hundrede dask) og den i Rosengårdscentret er en helt almindelig musik/film forretning a la Stereo Studio og TP. Dog (også) med mange gode tilbud. Der er også et tilbudsoutlet et sted oppe i centeret. Har hørt at den på Kbh Hovedbanegård ligner den i Rosengårdscentret meget.
Uncuts Mikkel Svendstrup er gammel Axel-rotte og ved sikkert mere om, hvordan det hele hænger sammen. Mikkel?
Dr. Humpp skrev:gorzelak skrev:Købt for 30 kr. inkl. porto gennem det døende danske Axelmusic - sammen, i øvrigt, med Tartan-udgivelser af 3 X Bergman, Bigas Lunas' GOLDEN BALLS og GORE GORE GIRLS af Lewis, alle til samme pris.
Kan ikke rigtigt finde de tilbud på Axelmusic's hjemmeside
http://www.imusic.dk/page/dvdfilm
Hjælp!
Dr. Humpp skrev:Dr. Humpp skrev:gorzelak skrev:Købt for 30 kr. inkl. porto gennem det døende danske Axelmusic - sammen, i øvrigt, med Tartan-udgivelser af 3 X Bergman, Bigas Lunas' GOLDEN BALLS og GORE GORE GIRLS af Lewis, alle til samme pris.
Hjælp!
Jeg kan altså finde 3 x Bergman film til 30kr (eller 30 pr. Bergman film) i Axelmusic på Hovedbanen, men ikke online? Oder fuckin' was?
Axel-forretningerne har, såvidt jeg har forstået, ikke noget at gøre med hjemmesiden længere, men drives som selvstændige musik/film forretninger.
Dr. Humpp skrev:gorzelak skrev:Købt for 30 kr. inkl. porto gennem det døende danske Axelmusic - sammen, i øvrigt, med Tartan-udgivelser af 3 X Bergman, Bigas Lunas' GOLDEN BALLS og GORE GORE GIRLS af Lewis, alle til samme pris.
Hjælp!
gorzelak skrev:... men de danske Bergman-udgivelser kan, som Jack nævner, købes lidt dyrere via fx TP-butikkerne herhjemme.
Gorzelak skrev:Og kig så på forside-coveret til Bob Dahlins monsterkomedie Et monster i skabet – og føl, hvordan en langt mere frodig videokultur lader sig ane bagom nutidens forsidetristhed. Efter at have overværet nævnte værk kan jeg betro dig, at den kun lige med nød og næppe er værd at spilde 85 minutter på – men hvem vil ikke være ellevild for at se sådan en film, når man får boksen stukket i næven? En behåret og bekloet monsterhånd rækker lige ind i sylten på tilskueren, og om lille-fingeren vikler sig elegant en BH. Læg hertil det endnu mere kulørte bagsideslogan ”Et monster i skabet – er bedre end 10 varulve i kælderen…!” Komplet meningsløst men who cares, så længe der er et udråbstegn for enden.
Nicolai skrev:
Pragtfuld anmeldelse Gorzelak. Det eneste problem er, at man får lyst til at se skidtet.
Nicolai skrev:De er vist nok noget billigere i Fona (2000). Man kan evt. slå dem op på hjemmesiden.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster