• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 33 af 54 • 1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 54

Indlægaf Jack J » tors 1. apr 2010 22:31

Da jeg for længe siden bestilte et nummer af Inferno fra redaktionen, var der lagt en kopi af denne plakat ved, men den var på størrelse med en tændstiksæske. Jeg ved ikke, om det var alle, der bestilte bladet, der fik en med, eller det bare var mig. LOL. Og så har jeg iø altid syntes det er ret morsomt, at sætningen øverst på plakaten slutter med: "Hvad fanden!" Haha.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tors 1. apr 2010 23:21

Jack J skrev:Og så har jeg iø altid syntes det er ret morsomt, at sætningen øverst på plakaten slutter med: "Hvad fanden!" Haha.

I citationstegn, ikke mindre.

Jeg er begyndt at indkøbe Fulci's giallo locandina'er - denne er første plakatkøb (nogensinde) - jeg er meget betaget at hvor perfekt hele designet og typografien er:

Billede

- satser på at få rammer lavet, og så løbende skifte ud med små serier - et kommende tema bliver helt sikkert Emmanuelle-film.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 2. apr 2010 00:21

Skøtt skrev: - satser på at få rammer lavet, og så løbende skifte ud med små serier - et kommende tema bliver helt sikkert Emmanuelle-film.

Congrats. Den er sgu ret cool!

Hvad mener du, skifte ud? Skaffe dig af med den, når små serier (??) kommer ud?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 2. apr 2010 01:14

Han mener vel bare, at han ind imellem vil skifte indholdet af rammerne ud med andre plakater, som han har valgt på baggrund af et overordnet tema.

Er du løbet tør for kaffe Jack? :D

Det er godt nok en stilfuld plakat - med det stemplede frimærke som prikken over i'et.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 2. apr 2010 01:25

Nicolai skrev:Han mener vel bare, at han ind imellem vil skifte indholdet af rammerne ud med andre plakater, som han har valgt på baggrund af et overordnet tema.

Er du løbet tør for kaffe Jack? :D

Det er godt nok en stilfuld plakat - med det stemplede frimærke som prikken over i'et.

Hvorfor taler han om små serier? Hvorfor vil han skifte indholdet ud? HVOR FANDEN ER MIN KAFFE!!! :evil:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » fre 2. apr 2010 03:09

Skøtt skrev:
Jeg er begyndt at indkøbe Fulci's giallo locandina'er - denne er første plakatkøb (nogensinde) - jeg er meget betaget at hvor perfekt hele designet og typografien er:

Billede

- satser på at få rammer lavet, og så løbende skifte ud med små serier - et kommende tema bliver helt sikkert Emmanuelle-film.

Locandine plakaten til Una Sull'altra, er absolut Guf for kendere.
Super cool 8) . Filmen er iø heller ikke dårlig, sku' jeg hilse og sige.
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Thomsen » fre 2. apr 2010 12:24

Virkelig lækker, Skøtt. Den mappe, du har plakaten i, er det en af de der dyre fra Intercard?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Vang » lør 3. apr 2010 10:53

Æh? er det kun på min computer, der er noget galt? Jeg mener bestemt jeg så et scan af "Rædslernes grønne ø" fra Dennis på denne tråd forleden. Forsvinder indlæg igen for tiden?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 3. apr 2010 10:54

Næ, vi har bare skrevet så meget siden, at vi er rykket en side frem. Hos mig popper Dennis' plakat stadigvæk op på side 33.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Vang » lør 3. apr 2010 15:44

Thomsen skrev:Næ, vi har bare skrevet så meget siden, at vi er rykket en side frem. Hos mig popper Dennis' plakat stadigvæk op på side 33.
Det må være et cookie problem, da jeg skrev min besked kunne jeg kun se til og med Thomsens "... på min lysegrønne ø" sangstump - og nu er de der pludselig igen alle sammen igen! Mystifistisk. http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 3. apr 2010 16:07

Har du tømt din cache? Hvis der er fyldt op, sker det, at man ser gamle udgaver af sider/fora, der sidenhen er opdateret.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tors 6. maj 2010 18:06

Crap! Mine dårlige oplevelser med italienske sælgere fortsætter...

Fik lige 8 photobuste (store udhængsfoto/plakater på 50x70cm) fra Pupillos 'The Bloody Pit of Horror' med kurér i dag, men fandeme om den tåbelige sælger ikke bare har puttet plakaterne i en plasticpose fra kurérfirmaet uden nogen form for afstivning eller anden beskyttelse. Nu er de selvfølgelig krøllede. :?

Heldigvis insisterede han på at køre det hele gennem eBay, selvom det var en privat handel aftalt, efter han først havde stoppet en auktion midtvejs for at sælge til en anden. Det betyder, at der er gode chancer for at få pengene tilbage.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » tors 6. maj 2010 18:13

Det lyder sgu trist, Thomsen! Jeg har godt hørt på diverse fora, at mange Italienske sælgere/købere er de værste. Selv modtog jeg aldrig den italienske "The Last Shark" DVD, jeg havde bestilt fra en italiensk eBay-sælger for 3-4 mdr siden. :x
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » fre 7. maj 2010 08:00

Jeg har også haft lidt blandede erfaringer med italiensk plakatsælgeres indpakning. Prøvede for et stykke tid siden at modtage en konvolut med en 12-13 plakater (2sh/4sh). Sendt i en almindelig boblekuvert uden afstivning og hvor kuverten ovenikøbet var revnet i den ene ende så der var 'frit' udsyn til plakaterne. Det kunne være endt helt galt men nu dukkede de helskindede op. Jeg brokkede mig dog til sælger og fik fri fragt ved næste handel + meget bedre indpakning, så det kan givetvis hjælpe at beklage sig.

Andre sælgere har dog pakket perfekt ind så det næsten ikke har været til at finde plakaterne i bare indpakning :) Jeg har aldrig oplevet ikke at have fået det jeg har købt i Italian, også selvom jeg har købt plakater udenom ebay.
Brugeravatar

Indlægaf Thomsen » fre 7. maj 2010 12:28

Jeg har også hørt lignende rædselshistorier fra folk på de par plakatfora, jeg er medlem af. Der er flere, der har skrevet, at de helt har droppet at handle med italienske privatpersoner af samme grund. Det er lidt vildt. Jeg må åbenbart have været meget heldig, for selvom jeg da efterhånden har gjort en del handler på italiensk eBay, så har jeg aldrig været udsat for noget lignende før. Men nu jeg er opmærksom på problemet, så skal jeg da huske at spørge ind til indpakningen næste gang - for en sikkerheds skyld.

Sælgeren i min sag viste sig heldigvis at være fin nok. Han tilbød først et nedslag i prisen og gik så med til at refundere det fulde beløb mod at få plakaterne retur. Så de ryger tilbage i dag.

Det er dog fandens ærgerligt, at vi begge skal spilde tid og penge på sådan en dum ting, der så nemt kunne være undgået. :?
Brugeravatar
Thomsen

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 33 af 54 • 1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 54

Tilbage til Sniksnak