Nicolai skrev:Både "Ulvetider" og "The Descent" er i forkert billedformat. OAR er 1:2,35 på dem begge, men på de danske udgivelser er de i 16:9-format.
THE DESCENT er dog, som Nicolai skrev, i forkert billedformat.
Nicolai skrev:Både "Ulvetider" og "The Descent" er i forkert billedformat. OAR er 1:2,35 på dem begge, men på de danske udgivelser er de i 16:9-format.
Angus Wolfe Murray skrev:And so they went down to Ealing Studios and shot the film. Dead. Ade directed. Rik stuck out his bum and minced. The jokes ranged from punching Fenella Fielding in the face, having Rik's testicles squeazed in a nut cracker, beating up Ade with an iron frying pan, feeding hotel guests radioactive fish, watching Rik run around in a spikey red rubber bikini and projecting vomit down a corridor with the force of a fire hose.
Nicolai skrev:Fra oprydningsudsalget:
"Dødens puslespil" - 20 kr.
http://homecinema.thedigitalfix.co.uk/c ... ntid=62167
(hvor bl.a. kvaliteten af AWE's udgivelse diskuteres)
Pondo Sinatra skrev:Her er mit første indslag på Uncut.dk, efter at ha' ventet årevis med at lave en bruger. Jeg har smug-kigget siden Uncut udgav deres lille hæfte om Motorsavmassakren, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at være med i kampen.
Pondo Sinatra skrev:Her er mit første indslag på Uncut.dk, efter at ha' ventet årevis med at lave en bruger. Jeg har smug-kigget siden Uncut udgav deres lille hæfte om Motorsavmassakren, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at være med i kampen.
Pondo Sinatra skrev:Tusind tak skal i ha Jack og Gorzelak!
Jeg er allerede enormt glad for skrive herinde, det er fedt at kunne dele sin store hobby med andre som er interesserede.
Jack J skrev:Pondo Sinatra skrev:Tusind tak skal i ha Jack og Gorzelak!
Jeg er allerede enormt glad for skrive herinde, det er fedt at kunne dele sin store hobby med andre som er interesserede.
You're welcome. Og hvis du har luret på forummet gennem nøglehullet i lang tid, er du naturligvis osse opmærksom på, at der tit ikke sker noget her i dagevis, men det er altså ikke det samme, som at folk ikke læser det, der blir skrevet.
Pondo Sinatra skrev:Jack J skrev:Pondo Sinatra skrev:Tusind tak skal i ha Jack og Gorzelak!
You're welcome. Og hvis du har luret på forummet gennem nøglehullet i lang tid, er du naturligvis osse opmærksom på, at der tit ikke sker noget her i dagevis, men det er altså ikke det samme, som at folk ikke læser det, der blir skrevet.
Jeg forstår
Det virker ellers som om at der er ret godt gang i den lige for tiden.
Pondo Sinatra skrev:Ballade?
Var der en som solgte en "sjælden" og dyr ex-rental til Diabolik, hvorefter at han tilsendte ham The Phantom Menace på VHS?
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 1 gæst