• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Død mand med lækker bil...

Indlægaf Aarmkongen » fre 30. sep 2005 13:13

Er der nogle, der kan huske en film om en bilbande, der slår en mand ihjel for at humpe "lederens" kæreste, hvorefter han kommer tilbage fra de døde med en vildt fed sort bil?
Det er vist noget med at banden tvinger folk til at køre løb om deres biler, og han (dead guy) slår dem alle ihjel ved at parkere sin bil på tværs af vejen under løbene. Bilerne smadres, men hans bil samler sig selv igen...

Jeg kan også huske, at når kølerhjelmen bliver åbnet, løber der elektrisk strøm udenpå motoren, og at lederen kører i en hvid bil, muligvis en Trans Am eller en gammel Corvette...

Jeg har nok været 7-8 år da jeg så den (er 22 nu) så visse detaljer er måske ikke helt rigtige...
Aarmkongen

Indlægaf Ash » fre 30. sep 2005 13:47

Klart, tror det er "The Wraith" med Charlie Sheen du tænker på.
http://www.imdb.com/title/tt0092240/

Den er ude på billig dvd og skulle ikke være så svær at opdrive. Den er faktisk udmærket, så den lige igen forleden.
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf Vang » fre 30. sep 2005 14:09

Ash skrev:Den er ude på billig dvd.

fra OnAir naturligvis http://www.on-air-video.dk/onair/detail.asp?id=309 - den kan fås overalt, jeg tror sgu' at selv grønthandler Muhammed og Shell-tanken har den stående.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm