• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 19 af 122 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 122

Indlægaf Ed Larsen » lør 9. okt 2010 11:52

Billede
Modtaget i posten d.d. Bava boksen er primært købt som upgrade af gamle vhs-bånd og Crypt of the Vampire er en Christopher Lee film jeg aldrig har set før!
Billede
Modtaget i posten i løbet af den forgangne uge. Min Barbara Steele 60er horror samling er ved at være komplet...
Billede
Købt forleden i TP ved Landemærket, Kbh., for en tier stykket!

Det er fedt at købe film igen. Min samling har stort set ligget stille siden sidste efterår/vinter. Måske er det den mørke tids ankomst som har genoplivet entusiasmen?
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 9. okt 2010 12:48

TERROR CREATURES FROM THE GRAVE, er det Alpha DVD'en? Den har jeg i alt fald og hvis du allerede havde den på VHS, så er det IKKE en opgradering. :x

Tillykke med de andre. 8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » lør 9. okt 2010 13:39

Jack J skrev:TERROR CREATURES FROM THE GRAVE, er det Alpha DVD'en? Den har jeg i alt fald og hvis du allerede havde den på VHS, så er det IKKE en opgradering. :x

Ja, det er Alpha og jeg har aldrig set filmen før, så det går nok. :)
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 9. okt 2010 13:49

Ed Larsen skrev:
Jack J skrev:TERROR CREATURES FROM THE GRAVE, er det Alpha DVD'en? Den har jeg i alt fald og hvis du allerede havde den på VHS, så er det IKKE en opgradering. :x

Ja, det er Alpha og jeg har aldrig set filmen før, så det går nok. :)

Den er udmærket. Men altså ikke meget bedre end en VHS. :lol:

Og filmen er jo et stort gysermesterværk, så det går fint an.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » søn 10. okt 2010 18:12

Ed Larsen skrev: Ja, det er Alpha og jeg har aldrig set filmen før, så det går nok. :)

Jeg har den også, og den går bestemt an til husbehov.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 10. okt 2010 19:02

Det bedste fra BB's exrental-afdeling:

THE DESCENT 2 (med den klingende danske undertitle "Tilbage til Helvede")
PARANORMAL ACTIVITY
MY BLOODY VALENTINE (remake)
COMMAND PERFORMANCE (med vores gamle ven Dolph Lundgren) 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 13. okt 2010 17:26

Hell-mutherfuckin' yeah!!!! Så er det frem med bajere og popcorn... glæder mig vildt til at se den iaften!!!!!!
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » ons 13. okt 2010 17:46

Diabolik skrev:Hell-mutherfuckin' yeah!!!! Så er det frem med bajere og popcorn... glæder mig vildt til at se den iaften!!!!!!
Billede

/D

RAMBO 4 er fantastisk, intet mindre. Den gamle zine-anmelder Fred Adelman skrev om den:

Quite simply, this is the best 80's action film to be made in the past twenty years

- og jeg vil sgu gi' ham ret. Jeg havde den engang med ind til Kinski, som også var fuldstændig blæst væk. Ultra-vold-galore!! :mrgreen:

http://trashy-filipino-war-movies.blogs ... flick.html

Hmm, og så ser jeg, at du ikke har købt DVD-udgaven fra Kina. Good choice. Værre lyd på en DVD, har jeg sgu aldrig hørt. :x
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 13. okt 2010 19:57

Jack J skrev:RAMBO 4 er fantastisk, intet mindre.

Nemmerlig, Jack... Fik trumfet et gensyn igennem inde hos Kinski selvom Ynz lige havde set den, men Kinski, Mads og undertegnede fik vores vilje!!! Glæder mig til at se Dir. cuttet... Har set et workprint som er en del blodigere end DVD-udgaven, så jeg glæder mig til at se om det her cut er identisk med workprintet.
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » ons 13. okt 2010 20:18

Diabolik skrev:
Jack J skrev:RAMBO 4 er fantastisk, intet mindre.

Nemmerlig, Jack... Fik trumfet et gensyn igennem inde hos Kinski selvom Ynz lige havde set den, men Kinski, Mads og undertegnede fik vores vilje!!! Glæder mig til at se Dir. cuttet... Har set et workprint som er en del blodigere end DVD-udgaven, så jeg glæder mig til at se om det her cut er identisk med workprintet.
/D

Hvis den er blodigere end den, jeg har, så siger jeg ellers tak for kaffe. :shock: :shock:

Hvordan var kvaliteten af det workprint?

EDIT: hmm, nu er coverbagside-info jo naturligvis ikke noget, man altid kan regne med, men dit franske DVD-omslag siger jo 1t35m og på Dvdcompare står de uklippede PAL-udgaver til at løbe 87m. :D
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 13. okt 2010 21:33

Jack J skrev:Hvis den er blodigere end den, jeg har, så siger jeg ellers tak for kaffe. :shock: :shock:

Hvordan var kvaliteten af det workprint?

Ja, blodigere... Kvali'... Tjah, du husker vel selv 2. gen. kopier fra VHS-tiden!

Jack J skrev:EDIT: hmm, nu er coverbagside-info jo naturligvis ikke noget, man altid kan regne med, men dit franske DVD-omslag siger jo 1t35m og på Dvdcompare står de uklippede PAL-udgaver til at løbe 87m. :D

Sé, det er jo der det interessante ligger... spilletiden equals workprintets... Så hvis her er tale om workprintet i DVD-kvalitet.... Yummie!!!!
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Ed Larsen » tors 14. okt 2010 18:03

Billede
Fundet i Fona2000 i dag. Knap 20 timers animeret underholdning!
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 15. okt 2010 15:34

Cool, Henrik! Jeg må indrømme, at selvom jeg er gammel fan og læser af de gamle blade, så ved jeg ikke så meget om tegnefilmene. I 90'erne lavede DC filmen "Mask Of The Phantasm", som er en seriøs (ikke-børneagtig, ikke-morsom) tegnefilm, om den "mørke" Batman. Senere (også i 90'erne) lavede DC en TV-serie-opfølger til denne film. Serien kørte på tysk TV (min fætter optog ALLE afsnit, og redigerede reklamerne ud. Snak om fanatisme! Haha). Er det denne "mørke" udgave, der findes på disse DVD'er? Er det danske udgaver? Er de på dansk, engelsk, eller begge?

Dagens høst i TP:

Boks med EL MARIACHI, DESPERADO, ONCE UPON A TIME IN MEXICO til 50 kr.
Herzogs WOYZECK (til 10 kr!).
PIXIES - LIVE AT THE PARADISE IN BOSTON (fransk DVD til en 50'er).
MANDERLAY (2 diskudgave) 25 spän.
Sods/Sort Sol: Dagger & Guitar (inkl. Ruby-EP'en).

- Interessant nok med Sods-CD'en, udover at bruge et foto fra fotosessionen til Ruby-EP'en på coveret i stedet for det rigtige omslag [med medlemmerne, en hest og en dagger], så indeholder den indeni et billede af Lydia Lunch, der ikke er med på den originale LP-udgave med følgeteksten: "Special guest appearance on Boy-Girl & As She Weeps: New York no wave queen Lydia Lunch". Den er iø nu mer' eller mindre udgået (den lokale var nødt til at bestille hjem fra en afdeling i Hillerød, LOL). :D
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » fre 15. okt 2010 17:21

Indtil i går vidste jeg selv kun lidt om Batman på tegnefilm. Jeg var i København (til psykolog) og havde tid til overs bagefter, så jeg gik bl.a. i Fona2000 for at kigge på dvd tilbud. :) Spottede de to bokssæt og til den pris MÅTTE jeg bare checke serien ud. Og ja, det er den "mørke", "seriøse" Batman-serie fra 90erne. Stilen er en blanding af de gamle 40er Superman tegnefilm og Frank Millers Dark Knight univers. Det er stadig animation rettet mod børn, hvilket lægge visse begrænsninger ifht tegneserien (tæv og tortur er ok, men ingen dør - vistnok), men historierne er gennemgående (med enkelte svipsere imellem) intelligente og nogle ligefrem "dybe". Jeg har foreløbig pløjet mig gennem første halvdel af boks 1 og følt mig glimrende underholdt.

De to sæt udgør hovedparten af sæson 1 - desværre er der en sjat episoder som endnu ikke er ude på R2 (de findes på den amerikanske sæson 3 boks). Sættene som sælges her i Danmark matcher lignende i England, bortset fra sprogvalg. Der er et dansk lydspor som er rædselsfuldt (synes at være en tradition med dansk dub af udenlandsk animation), et hebraisk (??) lydspor som er... well, hvad ved jeg... og heldigvis er det engelske lydspor inkluderet. Der er endda undertekster til alle tre respektive sprog.

Mask of The Phantom er i øvrigt et spin-off, ikke omvendt, så vidt jeg ved.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 15. okt 2010 17:43

Ed Larsen skrev:Mask of The Phantom er i øvrigt et spin-off, ikke omvendt, så vidt jeg ved.

Jeg var sikker på, at det var omvendt, men du kan have ret. Jeg så PHANTOM først og serien et godt stk tid senere. Og da filmen er noget mere voldsom (der er bl.a. lidt splatter med), så gik jeg ud fra, at serien var en lidt nedtonet efterfølger.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 19 af 122 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak