• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

The good the bad and the ugly blu-ray

Indlægaf Insane Blake » tirs 25. jan 2011 22:57

er der nogen der har fået købt sig the good the bad and the ugly på blu-ray? og hvis, hvilken version er det? er det the extended cut som de strikkede sammen i 2005?
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Insane Blake » fre 4. mar 2011 21:56

...ja blake det VAR så den extended cut som du ikke ville ha..køb den ik..ooops for sent... :roll:
"Fuck the bonus!"
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Jack J » lør 5. mar 2011 00:06

Jeg er sikker på, der var en, der var på nippet til at svare dig, men det går jo nogen gange lidt langsomt her inde. Siestaen kan være lang.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Insane Blake » lør 5. mar 2011 00:31

ved jo heller ik hvor meget folk herinde gør sig i blurays, så der er vel en god chance for at der ik er nogen der vidste det :) .... er stadig en god bluray men de ekstra scener er sku et par skiver af dødens pølse
"Fuck the bonus!"
Insane Blake

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm