• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 30 af 207 • 1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 207

Indlægaf Jack J » tirs 22. mar 2011 20:49

Jeg har iø fornyligt købt Distrikt Hill Street sæson 1 og 2 på reg. 1 dvd. Desværre solgte den ikke godt nok, så resten af serien kommer ikke. Man bør iø holde sig langt væk fra de engelske udgaver, de er nemlig censurklippede rigtig meget!

http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... ucked.html
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Ibzen1 » tirs 22. mar 2011 23:41

Goodbyte skrev:
Ibzen1 skrev:Oh God....med fare for at genere nogen....Blomsterbørns Børn må sammen med Cospy og Co absolut være de mest brækfremkaldende serier i menneskets historie.
Sorry.

Blasfemi! Family Ties er 80'ernes bedste sitcom. Punktum!

Tjae Vi er vel så så langt fra hinanden som man kan komme.....
Den er helt igennem afskyelig. )))
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Indlægaf Ibzen1 » tirs 22. mar 2011 23:46

Vi Har Sjov skrev:
Goodbyte skrev:
Ibzen1 skrev:Oh God....med fare for at genere nogen....Blomsterbørns Børn må sammen med Cospy og Co absolut være de mest brækfremkaldende serier i menneskets historie.
Sorry.

Blomsterbørns børn og Cosby & Co holder for hårdt! For slet ikke at tale om Det lille hus på prærien, MASH, Hill street ogMiami vice!

OMG......Hill Street er vis den eneste nogenlunde serie jeg ville kunne holde ud og se igen af dem du nævner der...........
flipper ungerne og Dr. Skvadderøv & Family er vist noget af det mest moraliserende lort jeg nogensinde har set.......Føj for satan da.
Skægt man kan være så uenig om serier :)))))))))))
My Movies
Music Collection
Ibzen1

Indlægaf Ibzen1 » tirs 22. mar 2011 23:52

Goodbyte skrev:
Sorry.

Not....Det var Soap.............Blomsterbørnene var så pisse politisk korrekt at jeg selv dengang hadede serien som pesten, på trods af min relativt unge alder.
My Movies
Music Collection
Ibzen1

Indlægaf Ibzen1 » tirs 22. mar 2011 23:55

Goodbyte skrev:
Vi Har Sjov skrev:
Goodbyte skrev:
Sorry.

Blomsterbørns børn og Cosby & Co holder for hårdt! For slet ikke at tale om Det lille hus på prærien, MASH, Hill street ogMiami vice!

For ikke at tale om Family Matters! :D

Har dog aldrig kunne fordrage den alt for sukkersøde og tåkrummende serie Full House! :x

Oh Dear....kan nogen serie være mere sukkersød og tåkrummende end Blomsterbørnene ????
Ja så vil jeg helt sikkert også hade den. :)
My Movies
Music Collection
Ibzen1

Indlægaf El Schnaflos » ons 23. mar 2011 00:02

Har lige selv anskaffet mig de første sæsoner af The Fall Guy og ikke mindst Riptide (dén med de to detektiver, nørden, robotten og den pinke helikopter) Begge slugte jeg råt da de blev sendt på tyske ARD, engang i 80'erne.

"Na, hör mal, du VIXER..."
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » ons 23. mar 2011 15:40

Skægt, jeg synes kun det er i den erfarne og halvstuderede bagklogskab at f.eks. Family Ties of The Cosby Show kan virke vel opbyggelige eller ligefrem moraliserende. Som barn og teenager synes jeg vist bare de var skæg underholdning - Alex Keaton og bamsefar Huxtable var da for skægge! - ligesom al anden amerikansk popkultur jo per definition er fantastisk.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 27. mar 2011 14:47

Købte denne her forleden:

Billede

-udover en VHS ligger der også en blu-ray indeni boxen, men det er selvfølgelig ikke så vigtigt. Filmen er i øvrigt ikke særlig god, men jeg synes at den hører hjemme i min ninjasamling sammen med Godfrey Ho og Sho Kosugi.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Selvjustitsminister » man 28. mar 2011 16:37

Mads Jensen skrev:Købte denne her forleden:

Billede

-udover en VHS ligger der også en blu-ray indeni boxen, men det er selvfølgelig ikke så vigtigt. Filmen er i øvrigt ikke særlig god, men jeg synes at den hører hjemme i min ninjasamling sammen med Godfrey Ho og Sho Kosugi.

Det ser spændende ud, hvor har du købt den?
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Mads » man 28. mar 2011 17:51

Jeg fik en ven i Norge til at købe den til mig. Den udkommer også i England i næste måned - med den internationale titel Norwegian Ninja - men vistnok kun på DVD.

Traileren til filmen er fantastisk!

http://www.youtube.com/watch?v=4wNVjI9bJIk
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 29. mar 2011 20:05

Den kan købes på Cdon.no, så mon ikke man kan få dem til at sælge den på Cdon.dk også. Den norske er både på dvd og blu-ray

http://cdon.no/film/kommand%C3%B8r_treh ... 9-13444852

http://cdon.no/film/kommand%C3%B8r_treh ... n-13444853
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tors 7. apr 2011 17:36

Det er så tredje gang inden for kort tid jeg finder en Death Journey på VHS - men den er sørme osse go...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » fre 8. apr 2011 00:35

Aner ikke skid on VHS-markedest men den lokale Blå Kors havde en del horror/generelt wierd shit på VHS. Har bare for sjov købt jeg Læderjakker, Skrappe Skrig, Golden Queens Commando, War Bus, Cobra Thunderbolt og Dødens Gab.

Konen i butikken tvang mig nærmest til at købe lortet, for hun mente de havde ALT for mange VHS-bånd.

Glor lige filmene, men hvis der er evt. aftagere, henvender i Jer bare.
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 8. apr 2011 01:31

El Schnaflos skrev:Aner ikke skid on VHS-markedest men den lokale Blå Kors havde en del horror/generelt wierd shit på VHS. Har bare for sjov købt jeg Læderjakker, Skrappe Skrig, Golden Queens Commando, War Bus, Cobra Thunderbolt og Dødens Gab.

Konen i butikken tvang mig nærmest til at købe lortet, for hun mente de havde ALT for mange VHS-bånd.

:shock:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » fre 8. apr 2011 13:42

El Schnaflos skrev:Aner ikke skid on VHS-markedest men den lokale Blå Kors havde en del horror/generelt wierd shit på VHS. Har bare for sjov købt jeg Læderjakker, Skrappe Skrig, Golden Queens Commando, War Bus, Cobra Thunderbolt og Dødens Gab.

War Bus sku vist være ret fed, Læderjakker lyder osse sjov. Har cobra Thunderbolt noget at grøe med Inferno Thunderbolt???
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 30 af 207 • 1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 207

Tilbage til Genrefilm