• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 55 af 82 • 1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 82

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 13. sep 2011 20:19

Genså Goodfellas i Cinemateket efter ca. 10 år for få år siden. Det var heller ikke værst...!
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Stakeland

Indlægaf Gaunts Ghost » lør 17. sep 2011 00:34

Har netop set Stakeland(2010)

Den var gået min næse forbi, men er så absolut glad for at jeg fik den set.
Lidt ala Zombieland møder The Road, med vampyrer.
En god lille film uden det store budget der er værd bruge tid på. Jeg gik ind med lave forventninger men blev positivt overrasket.
Gaunts Ghost

Indlægaf Jack J » lør 17. sep 2011 02:10

Ja, STAKE LAND er rigtig god, synes jeg. Og soundtracket er fedt også. 8)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » lør 17. sep 2011 12:03

Stake Land er en fremragende film!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 17. sep 2011 17:20

Har lige set Refns Drive - cool og patetisk skøn!

Minder selvfølgelig om: http://www.youtube.com/watch?v=j2tv3fTa7OY&feature=related men sådan er der så meget.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf togsverd » tirs 20. sep 2011 08:56

Jeg tog mig sammen til ar se Vigilante i går aftes - for første gang. Den var faktisk endnu mere underholdende, end jeg havde turdet håbe på! Fed film, og bestemt alle de 20 kr værd (som den koster i Fona).
First you wanna kill me, now you wanna kiss me... Blow!
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 20. sep 2011 20:34

Smuttede forbi Fona på Strøget for a købe Vigilante på DVD som omtalt af Togsverd ovenfor (tak for tippet) - og hold da helt ferie hvor har de meget!!! Har ikke været der i årevis og blev nærmest lamslåët over udvalget. Bl.a. Prime Cut med Lee Marvin og Gene Hackman som jeg har ønsket mig meget længe og ikke anede kunne fås i Danmark. Overvejede kort at straffe dankortet og købe Bond-boksen med 22 film, Woody Allens samlede værker og en 10-20 westerns bare fordi.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Ynz » ons 21. sep 2011 10:06

Billede

Lunar Cop, Boaz Davidson, 1994.

Supersvedig postapokalypsefilm fra en tid hvor genren ellers mere eller mindre havde passeret pensionsalderen.

Pare spiller månestrømeren Brody, der i en fjern fremtid bliver sendt til Jorden af Månens dekadente techno-aristokrati for at sikre at deres onde invasionsplaner kan føres ud i livet. På Jorden lærer han dog at ikke alt hvad han har fået at vide om jordboerne passer. Jordens beboere er ikke alle vilde barbarer, men tværtimod næstekærlige øko-typer, der spiser grønsager og drømmer om fred. Måske er det Måneboerne der er de sande barbarer?

LC er B-film, når det bare er bedst: Den fræser og fræser derud af med et drive som er stort set altid mangler, når der kommer for mange $$$ i spil. Her er robotter, motorcykler og håndvåben i en uendelighed. Ren filmfest!

Hvorfor jeg aldig har hørt om LC forbliver mig en gåde, for den er fannarme fed.
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf gorzelak » ons 21. sep 2011 11:41

Ynz skrev: Her er robotter, motorcykler og håndvåben i en uendelighed. Ren filmfest!

Jens for fa'en, vi må ha nogle flere anmeldelser fra din hånd!
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf togsverd » fre 23. sep 2011 09:45

3:15 eller Årgang '86

Knapt så action-packed, som jeg huskede den, men stadig et rent nostalgi-trip. Jeg syntes, at Adam Baldwin var übercool, da jeg så denne film som knægt. Selvfølgelig er filmen totalt dated og temmelig fjollet i sin (mangel på) logik i forhold til karakterernes handlinger. Men jeg har vist et svagt punkt for denne type ungdomsfilm - for jeg følte mig vældigt godt underholdt af filmen igen.

For dem, der ikke har set den for 20+ år siden, er der dog nok ikke så meget at hente...

edit: Der er i øvrigt flere tilfælde af mikrofoner i billedet, hvilket jo også er underholdende i sig selv :)
First you wanna kill me, now you wanna kiss me... Blow!
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf søren » fre 23. sep 2011 19:18

Texas Chainsaw nr 1 .

Tja kan ikke huske om jeg har set den før . Ved godt jeg pisser lidt på en gral . Men det var sgu ikke lige min kop Te . Fesen slutning , specielt når nu nr. to er så f... dårlig. Kan huske jeg syntes nr. 3 fra 90erne var ok den gang .

Nå ja fandt en fejl i den . Der når ham gutten går hen til huset og leder efter parret og finder håndklædet . Så er der helt vild vind i træerne bag ham . Men når han er filmet med ryggen til kameraet . Så er lyset / skyggerne fra træerne på huset helt stille . Jeg er lys nørd ved det godt :-)
søren

Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf Anders » tors 6. okt 2011 08:10

Igår aftes så jeg og 3 kammerater 'Insidious' og den var hamrende fed. Super fedt plot, overbevisende skuespil og, måske vigtigst af alt, reelle uhyggelige scener, hvor vi bogstaveligt talt hoppede op af sofaen. Den kan kraftigt anbefales, til dem der syntes at f.eks 'The Exorcism of Emily Rose' var en fed film.

9 ud af 10 bonghoveder herfra ;)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf El Schnaflos » fre 7. okt 2011 00:07

Anders skrev:Igår aftes så jeg og 3 kammerater 'Insidious' og den var hamrende fed. Super fedt plot, overbevisende skuespil og, måske vigtigst af alt, reelle uhyggelige scener, hvor vi bogstaveligt talt hoppede op af sofaen. Den kan kraftigt anbefales, til dem der syntes at f.eks 'The Exorcism of Emily Rose' var en fed film.

9 ud af 10 bonghoveder herfra ;)

:shock:
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 7. okt 2011 15:00

Jeg er faktisk også rigtig glad for 'Insidious' - så ingen grund til :shock: herfra...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » fre 7. okt 2011 16:01

rammy skrev:Jeg er faktisk også rigtig glad for 'Insidious' - så ingen grund til :shock: herfra...

:shock:

Nej, det er sgu' fair nok.
Jeg ligger sikkert også inde med en titel eller to, I ville brække Jer i lårtykke stråler over og derefter brænde ved førstgivne lejlighed.

Flesh Gordon 2, anyone..?
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 55 af 82 • 1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 82

Tilbage til Genrefilm