Jeg modtog det der den anden dag ellers lignede en dansk Cannibal Holocaust i super mint condition, men den er nu degraderet til potentiel skraldespandsindhold!!!!
Ved første øjekast ligner denne kassette en 'almindelig' dansk release af Kannibal Massakren, men så snart man tager kassetten ud af æsken så kan man hurtigt regne ud at der er noget galt!!

Filmen er indspillet på et TK90-bånd (let sellthru kvalitet) og mangler desuden 'top label', hvorimod de ægte udgivelser jeg kender til alle er indspillet på Scotch E-105 bånd (tung rental kvalitet).

Top; Ægte / Bund; Bootleg
Coveret virker ægte nok, dog ser det ud som om, at den/de der har lavet bootleg'en har glemt en lille detalje; Det orange advarselsklistermærke med Advarsel! Garanteret deres livs mest chokerende oplevelse!!
Ovenstående kan måske forklares som en hidtil ukendt re-release, men når man så smider kassetten i maskinen knækker filmen so to speak... Båndet indeholder en utekstet udgave af Cannibal Holocaust som mistænkelig meget ligner et rip af den udgave som hollandske Cult Epics udsendte for år tilbage!!!
Det jeg finder 'uhyggeligt' er at det ser ud som et meget professionelt forsøg på at lave danske bootlegs. Man har muligvis fundet nogle originale covers + ryglabels og brugt dem til at gøre det ægte!!!
Spørgsmålet er om dette bånd er et enkeltstående tilfælde eller om der virkelig har været nogen der 'i nyere tid' (dvs. efter '94) bevidst har lavet bootlegs med salg for øje?
/D