• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
75 indlæg • Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Indlægaf Jack J » søn 5. feb 2012 20:29

Tak for de positive tilbagemeldinger fra medlemmerne her. Jeg går ud fra, at vi får noget at vide, når uncutterne har fået talt sammen om, hvorvidt de alle er med på idéen.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 5. feb 2012 20:35

El Schnaflos skrev:Det er nu ikke kun VHS-idioter, der færdes på siderne. Jeg kan ikke udstå det gamle ubrugelige lort (nævner jeg med en alvorlig fare for at blive lynchet inden daggry),

Tja, sådan er det jo med gamle samlerobjekter, de er ofte ubrugelige, men derfor kan de jo godt være coole at samle på alligevel. De gamle danske exrental-VHS-covers ser lige 3000 gange bedre ud end DVD- og Blu-ray-omslag!! Frimærkesamlere samler jo også på ubrugeligt lort, ikke sandt. De ka' fa'me ikke engang sende et skide postkort med deres gamle stemplede frimærker. :P

Lynchet? Tag det roligt, det sker ikke. At du grangiveligt blir banned er så noget helt andet. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 6. feb 2012 16:43

Jeg ser, at Uncut nu har lanceret Facebook-siden. Caspar Vang byder velkommen til den nye side. Cool nok, men jeg undrer mig lidt over hans fravær i denne tråd, ligesom jeg også undrer mig over, hvorfor Diabolik og jeg endnu ikke har hørt fra Uncut. Som det fremgår af tidligere indlæg ville vi kun kunne overtage, såfremt alle Uncut-redaktørerne var enige om det.

Well, er de så det??? Vi er spændte! Kom nu, lad os høre!

Vang på FB skrev:Velkommen kære menneskeædere og ligskændere. For at imødekomme brugere uden for det allerede veletablerede forum, går uncut.dk hermed online på endnu et sociale digitalt medie, nemlig Facebook. Det afliver ikke forummet, der vil leve sit eget selvstændige liv fremover. Mere om det senere. Håber I tager godt mod vores tiltag. Med håb om sprøjtende zombiehjernemasse og mange gode filmoplevelser fremover, Caspar Vang, medredaktør uncut.dk.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » man 6. feb 2012 17:40

Hej alle. Grev Gorzelak og jeg har givet grønt lys for at andre overtager forummet, i så fald vi vælger at lukke det ude fra uncut-serveren. Nu mangler vi bare at høre fra de øvrige redaktører. Hvis de vil have indflydelse i denne sag, må de melde ud, men jeg ser det som meget, meget usandsynligt at forummet lukker helt. Vi venter med spænding på nyt i hackersagen, som KHK skal opdatere os på senere i dag. Måske bliver slet ikke nødvendigt at flytte. Nu må vis se.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 6. feb 2012 23:32

Vang skrev: Gorzelak og jeg har givet grønt lys for at andre overtager forummet, i så fald vi vælger at lukke det ude fra uncut-serveren.

[...]

Vi venter med spænding på nyt i hackersagen, som KHK skal opdatere os på senere i dag. Måske bliver slet ikke nødvendigt at flytte. Nu må vis se.

Gorzelaks første post sagde tydeligt, at I ville LUKKE forummet og flytte på Facebook. Skal dit indlæg forstås på den måde, at hvis I kan ordne hacker-problemet, så beholder I forummet og lukker det ikke? Jeg er forvirret.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Kenno » ons 8. feb 2012 13:00

Fint med en FB side som kan supplere forummet her. Så længe man ikke vælger at smide siden her ud med den døde svigermor, så er jeg glad..

Men vil nu mene at man i stedet for en FB side, burde havde lavede en FB Gruppe i stedet for. Da man i en gruppe vil kunne lave mapper til billeder, oprette notater til diskussioner etc etc.

Man vil i en gruppe kunne lave en tilsalg mappe under billeder, en jeg søger mappe etc etc, den mulighed har vi ikke på den nuværende side.

Bare lige mit input...
Tjek min Youtube kanal
Billede
Brugeravatar
Kenno

Geografisk sted: Randers
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 9. feb 2012 23:03

gorzelak skrev:Men ja, jeg synes, det har været op ad bakke.
Okay, det er jeg ked af at høre, men så undrer det mig lidt, at alle hilses velkommen på det nye forum, selv om de faste Facebook-rammer fjerner grundlaget for en del af den mulige kritik.

Nuvel, terningerne er kastet. Jeg ønsker Uncut god vind fremover.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 16. feb 2012 04:10

gorzelak skrev:Det forhold, at jeg er den eneste uncutter, der har kommenteret på svarene herinde, understreger kun pointen om manglende interesse for forummet fra medlemmernes side.

Ja, det skal jeg love for! Nu 14 dage efter Diabolik postede vores tilbud, har vi endnu ikke fået noget svar!

Min seneste post (postet for 10 dage siden) er heller ikke blevet besvaret. :?
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Boye » tors 16. feb 2012 04:26

Sad og tænkte det samme. Forummet burde jo egentlig være lukket nu :S
Boye

Indlægaf Skøtt » tors 16. feb 2012 14:23

Billede

Billede

Billede
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Mine 5 cents

Indlægaf søren » tirs 21. feb 2012 18:39

Jeg er ikke super bruger af det her forum . Men jeg kan da kun se en fordel i at flytte over på FB . Og det skulle være at der evt. kunne komme nye medlemmer til .

Jeg kan se at i har snakket en del om cencur og hvad FB vil tillade . Jeg ved at FB uden varsel kan lukke ( og slette ) folks profiler hvis de fx har nøgen billeder liggene eller linker til den slags . Så hvis i vil være 100% sikker på at i kan gemme og ikke miste noget data er FB ikke vejen frem .

Kan også se at det måske ikke er alle der lige syntes at de vil sættes i fobindelse med et samler forum . Kan være at kollegaer ikke lige bør vide hvad man samler på , eller man ikke vil gøre sin samling synlig for folk med lange fingere. ALT hvad der forgå på FB er jo offenligt med mindere man laver en lukket gruppe.

Ang. det nuværene forum :

Det format forrummet ligger i nu hedder http://www.phpbb.com/

Det er gratis open souce software . Så i kan jo bare selv lave et nyt forum. Der findes et uhav af versioner og skins ( udseene på forummet )

Hvis man vælger et af de mest brugte versioner der stadig bliver udviklet på burde man kunne være rimlig sikker på ikke at blive hacket . Og der er massere af hjælp til at få tingene op at køre fra et forum som det her http://www.olympusdkteam.dk/index.php?s ... d87cdc0c7d

Håber at der er nogen der tage føre trøjen på og føre dette lille hyggelige forum videre .

Mvh. Søren
søren

Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf bonogo » ons 22. feb 2012 12:40

Vil også lige tilkendegive min holdning til lukke/facebook ideen.

Jeg bruger uncuts forum sjældent, men synes det er en rigtig trist beslutning der er truffet om at lukke siden.

Selvom jeg ikke er særligt aktiv herinde, nyder jeg at spadsere rundt og søge efter infoi forskellige tidligere oprettede tråde, jeg håber for min og alle andre som bruger tid herinde, at forumet for lov at overgå til de nye ildsjæle der vil drive det videre - Det vil være et tab at lukke ned for siden, jeg ville i lighed med øvrige brugere ærge mig over det!!!

Fint nok med en facebook side eller gruppe, men lad det være et supplement til denne side!
---The world is yours---
Brugeravatar
bonogo

Indlægaf kent » fre 24. feb 2012 16:09

Noget nyt omkring forummets fremtid :?:
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 25. feb 2012 16:50

kent skrev:Noget nyt omkring forummets fremtid :?:

No news is good news, I guess. Vi har i alt fald ikke hørt noget fra Uncut-redaktørerne endnu og forummet er her stadig. At redaktørernes interesse (mangel på samme) for forummet taler sit tydelige sprog er vel efterhånden klart for enhver. Jeg må ærlig talt indrømme, at hvis man virkelig end ikke gider kommenterer på disse indlæg, hvorfor vil man så ikke bare overdrage det til nogen, som godt gider. Facebook-siden har jo været i luften i et par uger nu, men må siges at have lige så stor (læs: lidt) trafik som dette forum.

https://www.facebook.com/UNCUT.DK
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Re: Mine 5 cents

Indlægaf Jack J » lør 25. feb 2012 16:54

søren skrev:Det format forrummet ligger i nu hedder http://www.phpbb.com/

Det er gratis open souce software . Så i kan jo bare selv lave et nyt forum. Der findes et uhav af versioner og skins ( udseene på forummet )

Tusind tak for tippet, Søren, men hele sagen drejer sig jo om, at vi er nogen stykker, der ønsker at bevare dette forum, fordi det indeholder en masse informationer, som det ville tage lang tid og megen møje og besvær at kopiere over på et nyt forum. Derfor er et nyt forum ikke så interessant (for os i alt fald). Men tak igen.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
75 indlæg • Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til Nyt fra Uncut