• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
12 indlæg • Side 1 af 1

Ebay auktion

Indlægaf kent » ons 6. mar 2013 23:11

Sexmord på pigeskolen - Dansk VHS:

http://www.ebay.com/itm/Bloody-Moon-198 ... 2a2a1e91a8
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Re: Ebay auktion

Indlægaf Diabolik » tors 7. mar 2013 11:06

Lige et lille venligt indspark til evt. bydere; Jeg ville nok lige kontakte sælger for at høre om hvilken release der er tale om inden afgivning af bud. Pt. er buddet på $19.99 og $12 i forsendelse til Danmark en ok pris i fald der er tale om den danske udlejningsudgave, men jeg synes prisen er lidt hamper ifald der 'kun' er tale om Video Netto's sellthru-udgave!!
/D
NB. Video Netto's sellthru-udgave benytter sig af Polygrams udlejningsomslag, så man kan kun se hvilken udgave der er tale om ved at se selve kassetten...
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Mads » tors 7. mar 2013 11:31

Jeg synes ikke at ca 100 kr er en urealistisk pris for en Polygram re-release. Og portoen er heller ikke urimelig,
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Thomsen » fre 8. mar 2013 17:44

Jeg synes, det er en forrykt pris! Den er jo udkommet på dvd!

(Sorry, sorry, skulle bare lige se, om jeg kunne få Diaboliks blodtryk til at stige) :lol:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » lør 9. mar 2013 17:44

Thomsen skrev:Jeg synes, det er en forrykt pris! Den er jo udkommet på dvd!

(Sorry, sorry, skulle bare lige se, om jeg kunne få Diaboliks blodtryk til at stige) :lol:

Ja, den er god med dig. Hans familie har lige ringet, Falck har været der og de er helt ude af den.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 9. mar 2013 17:48

Mads Jensen skrev:Jeg synes ikke at ca 100 kr er en urealistisk pris for en Polygram re-release. Og portoen er heller ikke urimelig,

Men hvis der er tale om Lejf Jedigs "udgivelse" fra Videonetto, så er det jo ikke en officiel re-release, men en bootleg. Ganske lige som de kendte "Rene Specials", som Kenneth Eriksen i sin tid solgte via Absurd-online.

Om man så skal betale 100 kr. for den, er helt op til en selv. Jeg købte den selv i Video Netto på Vesterbrogade og er tilfreds med den, eftersom jeg ikke har den originale.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 9. mar 2013 17:59

Jack J skrev:
Mads Jensen skrev:Jeg synes ikke at ca 100 kr er en urealistisk pris for en Polygram re-release. Og portoen er heller ikke urimelig,

Men hvis der er tale om Lejf Jedigs "udgivelse" fra Videonetto, så er det jo ikke en officiel re-release, men en bootleg. Ganske lige som de kendte "Rene Specials", som Kenneth Eriksen i sin tid solgte via Absurd-online.

Om man så skal betale 100 kr. for den, er helt op til en selv. Jeg købte den selv i Video Netto på Vesterbrogade og er tilfreds med den, eftersom jeg ikke har den originale.

Hvordan ved du at det er en bootleg?
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 9. mar 2013 18:17

Mads Jensen skrev:
Jack J skrev:

Hvordan ved du at det er en bootleg?

Hvis du mener videoen, der er til salg, så ved jeg det naturligvis heller ikke. Hvis du mener Video Nettos salgskassette; tja, for det første, det er sjældent, at der står Lejeudgave "salg strengt forbudt" på salgskassetter.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 9. mar 2013 18:29

Jeg mener de famøse Polygram bånd, som blev solgt (primært) i Video Netto i 90'erne. At der står to forskellige ting på hhv. cover og bånd er jo ikke ensbetydende med at det er en bootleg. At det ikke var kutyme at det stod på salgskassetter, kan vi selvfølgelig godt blive enige om. Men teoretisk set kan det jo godt være helt legitime udgivelser, og at udgiveren har brugt et overskydende lager af covers istedet for at trykke nye.

Jeg ved ikke om de bånd er fugl eller fisk, men indtil at nogen kan komme op med beviser for eller imod, vælger jeg at kalde dem re-releases.

Såvidt jeg ved er der heller ingen, der har kommet op med definitive beviser på at de såkaldte 'Rene Specials' fra Holland er bootlegs.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf kent » lør 8. jun 2013 18:45

http://www.ebay.com/itm/Scream-and-Scre ... 19dd5b322a
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 9. jun 2013 22:00

kent skrev:http://www.ebay.com/itm/Scream-and-Scream-Again-1970-Price-Lee-Cushing-Human-monsters-Danish-rent-/111087923754?pt=VHS&hash=item19dd5b322a

Det danske omslag er virkelig cool (som vi også snakkede om på SKRÆK OG RÆDSEL-bloggen). Sælgeren er iø medlem her (Member-X) og har ofte danske exrentals.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf kent » man 10. jun 2013 07:57

Tak for info Jack - vidste dog ikke lige, at han også er med her på forum.

Synes dog, at han fra tid til anden har nogle spændende VHS ting til salg, som måske kunne have interesse for andre herinde ?

/kent
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Skriv et svar
12 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Tips