• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 31 af 122 • 1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf larsskive » fre 14. jun 2013 12:32

Jack J skrev:
Selvjustitsminister skrev:
Jack J skrev:Trist, at det ikke blev til nogen Mattei-film, og ja, der er bestemt titler udsendt derovre, som ikke findes på dvd andre steder. Flere af de omtalte zombie-film fra Mattei findes jo nu bl.a. i Tyskland og THE JAIL skulle være ude et par steder også, men hans sidste kannibal-"dokumentar" findes mig bekendt ikke andre steder, og D'Amatos DEEP BLOOD er heller ikke på dvd andre steder (med mindre den er kommet siden jeg checkede sidst).

Men bestemt et fint indkøb never the less. Og ja, bare vi dog havde aviser, der smed den slags film i deres Søndagstillæg herhjemme. :mrgreen:

Jeg har ikke sögt specielt efter Mattei filmene herhjemme fra, jeg vidste bare at en del var udgivet der, men nu kan jeg jo så lede i Tyskland näste gang.

Jeg kan bedre lide at have film med hjem som souvenirer istedet for noget ubrueligt bras, det er sgu lidt sjovt at have nogle märkvärdige titler på hylden - film, öl og whisky som souvenir for at väre helt präcis, for det blev også til en Tjekkisk whisky og et par håndfulde öl i kufferten topdollar

Da jeg for mange år siden var med HF til Jugoslavien købte jeg en masse LP-plader. De var alle sammen Jugoslaviske udgivelser (og velsagtens bootlegs). Jeg har dem stadig og det er lidt sjovt at have LP'er fra et land, der ikke længere eksisterer.

Ja det er altid sjovt samle på noget ikke alle og enhver har :D og så noget fra en land der ikke eksistere mere, gør det kun extra specielt. Hvor mange plader købte du med hjem fra turen?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » lør 15. jun 2013 15:20

Omkring 10. Der var noget Dire Straits, noget Deep Purple, noget jeg ikke kan huske, og en dobbelt Motörhead LP. Og i øvrigt også et Nico-kassettebånd.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 15. jun 2013 15:24

Modtog lige den her med posten i dag :mrgreen:

Billede

Det er Hongkong-filmen ANGELS WITH GOLDEN GUNS, som nu udgives for første gang på dvd. Det er en tysk hardbox, som også indeholder bonusfilmen COMMANDO FURY. Begge film er med engelsk synkron.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 19. jun 2013 20:09

Modtog lige et par stykker mere i posten

QUEEN OF THE DAMNED (reg. 2 dvd, UK) (brugt, til cirka 35 øre, så vidt jeg husker!)
THE BAD SEED (reg. 1 dvd)

Og så fik jeg genset ANGELS WITH GOLDEN GUNS (ovenstående dvd) og kvaliteten var fin-fin. Fuld letterbox og helt uklippet. Printet var visse steder ret slidt, men det tilføjer bare charme til sådan en gammel trash-film, synes jeg. Den bedre udgivelse hjalp dog ikke på logikken; man ryster stadig forvirret på hovedet, når rulleteksterne kører over skærmen. Jeg så filmen med tysk dub, hvor pølseædernes nye musikscore var langt mere cool.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 19. jun 2013 22:53

Poseindholdet fra dagens besøg til den lokale Blockbuster:

THE DEVIL INSIDE

CONTAGION (Steven Soderberg)

KVINDEN FRA FEMTE

Boxset: RED DRAGON/HANNIBAL

PÅ STOP MED EN DRÆBER 2 (ja-ja, sikkert noget skod... men den skal ses!!) :P

ISKOLDT BEGÆR 2 (ditto!!!) :twisted:

ICARUS (med Dolph Lundgren!)

THE RUINS

REJSEN TIL SATURN

LAD DEN RETTE KOMME IND (jeg har den allerede på UK dvd, men ville også gerne ha den på dansk)

PIRANHA

Og da jeg skulle finde 12 film for at udnytte tilbudet (12 for 200 kr) og da jeg ikke kunne finde noget andet, så snuppede jeg THE RAID, selvom Diabolik siger, den er klippet en smule.
ohdarn
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tors 20. jun 2013 21:25

Maratonmanden skrev:Billede

Har faktisk lige hygget en hel dag i Rødvig sammen med en af hovedrolleindehaverne fra Demon Witch Child... (Yeahh... I know... I'm the fat one!! :funny: )
Billede
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » tors 20. jun 2013 21:39

Cool! Fortæl noget mere. :D bow
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tors 20. jun 2013 23:07

Jack J skrev:Cool! Fortæl noget mere. :D bow

OK, vi ble' vist en smule fulde!!! topdollar
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Maratonmanden » tors 20. jun 2013 23:51

Sejt :) Dejligt selskab du havnet i der må man sig bow Nu må jeg vist hellere se Demon witch child!
Ikke for at stjæle dit scoop på nogenmåde bow men hold da op en filmografi hun har!

http://lonefleming.blogspot.dk/p/filmografia_9345.html
Maratonmanden

Indlægaf Diabolik » fre 21. jun 2013 10:53

Maratonmanden skrev:[...] men hold da op en filmografi hun har!

Ja og hun er still going strong... Som hun selv siger, så har hun fundet sin anden ungdom efter at hun er blevet genopdaget og er i fuld gang med en masse filmprojekter (både foran og bagved kameraet) og bliver inviteret med til alle de store festivaller... En super sød kvinde, som er meget åben og gerne fortæller om sit liv og levned... Vore hyggedag endte dog mere med, at snakke om 'livet, døden og det der ligger midt i mellem' end om at snakke film (Nå ja, så spurgte hendes søster om jeg ikke godt ville hjælpe Lone med at gøre deres terrasse ren, så søsteren kunne afholde fødselsdag om lørdagen! :lol: ).
Vi havde én så kanon hyggedag, at da hun fulgte mig til toget, så spurgte hun om ikke godt måtte bo hos Sanne og mig næste gang hun kommer til Danmark... topdollar
Jeg vil ikke skrive om hendes filmiske meriter, da jeg véd at Kinski kommer med et interview i det næste nummer af eXtase...
/D

PS. Her er lige teaseren til en af de film hun er i gang med;
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Maratonmanden » fre 21. jun 2013 12:52

Fantastisk! Lyder som starten på et godt venskab :D og med Lone Fleming 8)

Næ lad det bare blive ved det, håbede også der var noget i kog! eXtace 3 :o
Maratonmanden

Indlægaf Jack J » man 24. jun 2013 02:56

Virkelig cool, det der, Diabolik. Og et nyt eXtase!? topdollar

Nye dvd'er i postkassen i dag:

DOGVILLE (2-disk)

UDVANDRERNE/NYBYGGERNE bokssæt
- 2 svenske tv-serier med Liv Ullmann og Max von Sydow, som kørte på tv, da jeg var 7-8 år gammel og som jeg afskyede dengang pga. deres ekstremt langsomme tempo. Det var som at se på maling, der tørrer - syntes jeg i alt fald dengang. Boksen udkom for 4-5 år siden og jeg har udskudt at købe den, fordi jeg frygtede, at den nok stadig ville være en dødssejler at komme igennem. Men nu er den OOP og halvsvær at opdrive (i alt fald med dansk omslag, den svenske kan stadig fås, og har danske tekster), så nu sku' det være.
ohdarn

http://www.videonetto.dk/go.aspx?51O49X ... 39343831X2
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 24. jun 2013 03:07

Jack J skrev:Virkelig cool, det der, Diabolik. Og et nyt eXtase!? topdollar

Nye dvd'er i postkassen i dag:

DOGVILLE (2-disk)

UDVANDRERNE/NYBYGGERNE bokssæt
- 2 svenske tv-serier med Liv Ullmann og Max von Sydow, som kørte på tv, da jeg var 7-8 år gammel og som jeg afskyede dengang pga. deres ekstremt langsomme tempo. Det var som at se på maling, der tørrer - syntes jeg i alt fald dengang. Boksen udkom for 4-5 år siden og jeg har udskudt at købe den, fordi jeg frygtede, at den nok stadig ville være en dødssejler at komme igennem. Men nu er den OOP og halvsvær at opdrive (i alt fald med dansk omslag, den svenske kan stadig fås, og har danske tekster), så nu sku' det være.
ohdarn

http://www.videonetto.dk/go.aspx?51O49X ... 39343831X2

Altid dejligt med noget nyt i postkassen :)
Den der UDVANDRERNE/NYBYGGERNE kender jeg dog ikke, er den i stil med Colorado Sagaen?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 24. jun 2013 05:41

Sandt at sige, så kan jeg ikke huske serien ret godt. Den handler stort set om nogle svenskere i 1800-tallet, som udvandrer til USA og derefter må leve en kummerlig tilværelse derovre i armod og kedsommelighed. Sådan opfattede jeg den i alt fald som barn. Colorado-sagaen var noget mere spændende, syntes jeg dengang. Men, okay, den så jeg også på et meget senere tidspunkt og kunne nok bedre forstå den, så sammenligningen er nok unfair.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 24. jun 2013 13:22

Efter at have startet dagen i et sterilt værelse med en mand, der stak en steril finger op, hvor man ikke normalt ønsker, at fremmede mænd stikker deres fingre op (med mindre man er til den slags, I guess)

:funny:

- så var det rart at komme hjem til den engelsk dvd-udgave af denne film i postkassen:

Umiddelbart synes man jo, at titlen (MONSTERS) er en tand for generisk, men traileren ser fed ud.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 31 af 122 • 1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak