Jack J skrev:Du misforstår: det var ikke, fordi jeg var barn, men fordi de havde en eller anden idé om, at samlere ikke skulle snakke om, hvad de brugte af (mange) penge på deres samling. De voksne måtte heller ikke få at vide, hvad de gav for malerierne.
larsskive skrev:Jack J skrev:Du misforstår: det var ikke, fordi jeg var barn, men fordi de havde en eller anden idé om, at samlere ikke skulle snakke om, hvad de brugte af (mange) penge på deres samling. De voksne måtte heller ikke få at vide, hvad de gav for malerierne.
Ja jeg misforstod det, jeg er stadig ikke helt vågen
Morten C skrev:Takker, takkerVirkelig også mange fine bånd, du graver op af mulden, Lars
![]()
Jeps, Maskernes Nat lejede jeg utallige gange tilbage i de glade videobiks-dage! Derudover er det stadig min favoritgyser.
Jeg har også den danske org. plakat hængende i stuenDu har ret, artworket er fænomenalt fantastisk! En fed detalje er jo, at det er kreeret af den danske kunstner/illustrator Jørgen Hansen.
larsskive skrev:Men ja jeg løber da over lidt nye vhs, men jeg finder næsten aldrig, nogle af de helt gamle gyser desværre, men det bliver jo svære og svære at finde dem, ihvertfald i genbrug og kræmmermarked og sådan.
Morten C skrev:Takker, JackOgså congrats til dig med de lækre græske releases - ægte videosnask af fineste skuffe
Jack J skrev:larsskive skrev:Men ja jeg løber da over lidt nye vhs, men jeg finder næsten aldrig, nogle af de helt gamle gyser desværre, men det bliver jo svære og svære at finde dem, ihvertfald i genbrug og kræmmermarked og sådan.
Men så fandt du jo ELVIS HANSEN forleden. Den er sgu sjælden! (og aldrig udsendt på dvd og bliver det grangiveligt heller ikke).
Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster