• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 73 af 207 • 1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf larsskive » tirs 18. jun 2013 18:05

Jack J skrev:Very cool!! WAR WITHOUT END og THE DESTROYERS har jeg kun, fordi Diabolik forbarmede sig over mig (pga. min lidenskab for filippinske Vietnamkrigsfilm) og forærede mig dem. Jeg har aldrig selv fundet dem på dansk video (og der er heller ikke nogen dvd-udgaver).

Takker :D Ja det er par cool film de to, og godt Diabolik gav dig dem til samlingen topdollar Han er jo vist også mest til Europæiske film.
Hvor mange filippinske film har du i grunden? Det må da være nogle stykker :)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tirs 18. jun 2013 20:35

Årr, en 6-7 stykker er det vel blevet til i årenes løb.

Hvis du kigger ude til højre på min blog om Filippinske krigsfilm, så giver det et indblik over antallet. Jeg har de fleste (men ikke alle), der står nævnt. Jeg har også en stak actionfilm, som ikke står listet, da de ikke er kigsfilm. Disse krigsfilm er iø billige B-film og ikke "gammeldags" seriøse (kedelige) krigsfilm.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 18. jun 2013 21:56

Jack J skrev:Årr, en 6-7 stykker er det vel blevet til i årenes løb.

Hvis du kigger ude til højre på min blog om Filippinske krigsfilm, så giver det et indblik over antallet. Jeg har de fleste (men ikke alle), der står nævnt. Jeg har også en stak actionfilm, som ikke står listet, da de ikke er kigsfilm. Disse krigsfilm er iø billige B-film og ikke "gammeldags" seriøse (kedelige) krigsfilm.

Tak for linket :-) Ja du har da en del Filippinske krigsfilm topdollar
Den her på billed er også en Filippinsk film, den hedder Combat Killers og er fra 1968 så det er en ældre en, ved ikke om du kender den.

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tirs 18. jun 2013 22:33

Very cool! Nej, jeg har den ikke.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 19. jun 2013 02:03

Efter mange år søgen og en venlig sjæl her på forummet, fik jeg endelig Spøgelsesskibet :D Som var en af de første vhs, jeg fik af min far for over 20 år siden, men som jeg mistede for år tilbage, men er glad for at have den i samlingen igen.

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Maratonmanden » ons 19. jun 2013 12:35

larsskive skrev:Efter mange år søgen og en venlig sjæl her på forummet, fik jeg endelig Spøgelsesskibet :D Som var en af de første vhs, jeg fik af min far for over 20 år siden, men som jeg mistede for år tilbage, men er glad for at have den i samlingen igen.

Billede

Fedt du omsider fik lukket det hul :D Altid en fornøjelse at bytte når ens bånd ender et sted de virkelig bliver værdsat :)
Maratonmanden

Indlægaf larsskive » ons 19. jun 2013 13:09

Maratonmanden skrev:
larsskive skrev:Efter mange år søgen og en venlig sjæl her på forummet, fik jeg endelig Spøgelsesskibet :D Som var en af de første vhs, jeg fik af min far for over 20 år siden, men som jeg mistede for år tilbage, men er glad for at have den i samlingen igen.

Billede

Fedt du omsider fik lukket det hul :D Altid en fornøjelse at bytte når ens bånd ender et sted de virkelig bliver værdsat :)

Ja er meget glad for at få lukket det hul :D Håber også du er glad for dem du fik.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Maratonmanden » ons 19. jun 2013 13:23

larsskive skrev:
Maratonmanden skrev:

Billede

Ja er meget glad for at få lukket det hul :D Håber også du er glad for dem du fik.

Helt sikkert Lars :D
Maratonmanden

Indlægaf Jack J » ons 19. jun 2013 15:48

Fedt, at du endelig har fået den, Lars. Congrats!!! :mrgreen:

PS: Kunne vi ikke lade undgå at medtage store scans, når vi citerer indlæg, der netop er bragt? Det er ikke nogen regel (naturligvis), men personligt synes jeg, det irriterer at skulle scroll'e gennem de samme scans flere gange. Geek
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 19. jun 2013 16:01

Jack J skrev:Fedt, at du endelig har fået den, Lars. Congrats!!! :mrgreen:

PS: Kunne vi ikke lade undgå at medtage store scans, når vi citerer indlæg, der netop er bragt? Det er ikke nogen regel (naturligvis), men personligt synes jeg, det irriterer at skulle scroll'e gennem de samme scans flere gange. Geek

Takker :)
Ja det er rigtig nok, det er træls at skal igennem de samme scans flere gange, så det skal jeg nok huske.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 19. jun 2013 16:06

Nå ja, det var altså bare sådan en fælleskommentar, og ikke kun møntet på dig. LOL. Men så på den anden side; det omslag er så cool, at det godt kan klare at blive bragt 4 gange. bow
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 19. jun 2013 16:32

Jack J skrev:Nå ja, det var altså bare sådan en fælleskommentar, og ikke kun møntet på dig. LOL. Men så på den anden side; det omslag er så cool, at det godt kan klare at blive bragt 4 gange. bow

Ja den kan man godt holde, til at se nogle gange den cover :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Maratonmanden » ons 19. jun 2013 22:26

Jo det ret træls især når det drejer sig mange scans/pics på en gang :mrgreen:

Fik selv lukket et hul i samlingen for nyligt, og er lidt i extace over endelig og ha fundet denne lille perle!Dukkede op på et finsk auktions site til sølle 5 euro! Thanx Mr. Kurt :D

Billede
Maratonmanden

Indlægaf larsskive » ons 19. jun 2013 22:32

Tillykke med den :D 5 euro er da en fair pris topdollar
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 19. jun 2013 22:46

Ahh, Birte Tove! Ja, det var skisme da ikke mange basører! Bestemt tillykke med den! "Kinski" interviewede hende jo til et gammel nummer af hans blad eXtase.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 73 af 207 • 1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 207

Tilbage til Genrefilm