Maratonmanden skrev:Cool..."out of service" ha ha![]()
Ja han er en led satan af værste karatHar dog aldrig set Taxi Hunter...er det den amerikanske Discotek media dvd du har? Uncut?
Jack J skrev:Maratonmanden skrev:Cool..."out of service" ha ha![]()
Ja han er en led satan af værste karatHar dog aldrig set Taxi Hunter...er det den amerikanske Discotek media dvd du har? Uncut?
Nej, det er en dvd fra Malaysia.![]()
Men den amk. skulle være rigtig god og i det korrekte lbx-format (lige som min vcd. Dvd'en fra Malaysia derimod er i fs). Jeg har ikke hørt noget om, at den ikke skulle være u/c. Nu skal det siges, at selvom den er rigtig god, så er det en CAT II-film, ikke CAT III, som de to andre. Den er ikke helt så brutal, men absolut ganske glimrende alligevel.
http://www.aheroneverdies.com/2011/04/taxi-hunter.html
Jack J skrev:Maratonmanden skrev:Cool..."out of service" ha ha![]()
Nej, det er en dvd fra Malaysia.![]()
Men den amk. skulle være rigtig god og i det korrekte lbx-format (lige som min vcd. Dvd'en fra Malaysia derimod er i fs). Jeg har ikke hørt noget om, at den ikke skulle være u/c. Nu skal det siges, at selvom den er rigtig god, så er det en CAT II-film, ikke CAT III, som de to andre. Den er ikke helt så brutal, men absolut ganske glimrende alligevel.
http://www.aheroneverdies.com/2011/04/taxi-hunter.html
larsskive skrev:Hvad bruger du så til at afspille vcd på? har du en afspiller, eller bruger du din pc? Jeg har selv en Philips CDI, jeg bruger til at afspille mine vcd på, og så kan man jo altid tage en spil eller to på denDet er jo den smarte multimedia maskine, der var fremme i starten af 90erne. Men den blev ikke ret kendt i verden, så den er næsten gået i glemmebogen.
Jack J skrev:Cool!![]()
Og jeg føler lidt, at næsten alle mine afspilningsmedier er ved at være noget, der tilhører fortiden; dvd, vcd, vhs, cd, og bøger med for den sags skyld!!!
larsskive skrev:Jack J skrev:Cool!![]()
Og jeg føler lidt, at næsten alle mine afspilningsmedier er ved at være noget, der tilhører fortiden; dvd, vcd, vhs, cd, og bøger med for den sags skyld!!!
Nu må du ikke glemme vores lpMen ja sådan har jeg det også, nu er blu ray også ved at være forældet, de har vist opfundet noget meget bedre. Men jeg synes ikke altid fremskridt er til det bedre.
Jack J skrev:larsskive skrev:Jack J skrev:Cool!![]()
Nu må du ikke glemme vores lpMen ja sådan har jeg det også, nu er blu ray også ved at være forældet, de har vist opfundet noget meget bedre. Men jeg synes ikke altid fremskridt er til det bedre.
Det var skam med vilje, at jeg ikke tog LP'erne med!De har nemlig fået en renæssance. Tonsvis af bands udgiver vinyl-plader igen. Og mange gamle plader genudgives, ofte i fine udgaver på 180g. Det er blevet cool at udgive og købe vinyl-plader igen, både LP'er og singler. For et par år siden fortalte en musikbutik-ejer (Kim i Rockuglen) mig, at om få år regnede han med, at det eneste vi vil have tilbage, ville være download og LP'er. CD'erne ryger helt ud. Om det kommer til at holde, ved jeg ikke, men et faktum er det, at mange folk hellere vil downloade, end eje rigtige formater - og de "rigtige" musikfans har ikke noget mod at smide lidt flere penge efter import-LP'er.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster