larsskive skrev:
Diabolik skrev:larsskive skrev:
Ganske fine indkøb du har gjort...Jeg bare lige fortælle, at den danske Paramount-udgivelse af My Bloody Valentine er identisk med den amerikanske R-ratede udgave... Se om du ikke kan finde den amerikanske R1 special edition fra Lions Gate, den er nemlig både r-rated og unrated version af filmen...
/D
Jack J skrev:Og hvor mange danske dvd-udgaver findes der live af NIGHT OF THE LIVING DEAD. Forleden så jeg i BB's rodekasse to andre udgaver end den viste.
Cool med den Chucky!
Jack J skrev:Den med ekstra, nye scener? Argh!
En af de dvd'er jeg så i BB, havde både den farvelagte udgave og sort/hvid-orginalfilmen. Egentligt bryder jeg mig ikke om farvelagte udgaver, men jeg så (og optog) den farvelagte NOTLD på Sky One for længe siden og husker, at det gav den en nærmest surrealistisk atmosfære, fordi farverne var så falske.
Jack J skrev:Cool! Ja, den har jeg! Jeg kan huske, da de der bokse begyndte at komme ud. De første havde "kun" 50 film, men nu er det jo almindeligt med 100 film i! Jeg har et enkelt sæt, nemlig sci-fi-boksen med 50 film, som jeg købte udelukkende for at få efterfølgeren til FOR YOUR HEIGHT ONLY.![]()
Men jeg skal ha' købt nogle flere sæt. De er rigtig gode til at opdage film via.
Her er en entusiastisk video om boksene fra en fan i USA:
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster