• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 32 af 122 • 1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf larsskive » ons 26. jun 2013 10:25

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » ons 26. jun 2013 10:37

Åh den virke barndoms minder den her :D Synes stadig den har en hvis charme over sig, man ikke finder den dag idag.
Den må i da også kan huske?
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » ons 26. jun 2013 11:11

Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Diabolik » ons 26. jun 2013 16:58

larsskive skrev:Billede

Ganske fine indkøb du har gjort... topdollar Jeg bare lige fortælle, at den danske Paramount-udgivelse af My Bloody Valentine er identisk med den amerikanske R-ratede udgave... Se om du ikke kan finde den amerikanske R1 special edition fra Lions Gate, den er nemlig både r-rated og unrated version af filmen...
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » ons 26. jun 2013 17:28

Og hvor mange danske dvd-udgaver findes der live af NIGHT OF THE LIVING DEAD. Forleden så jeg i BB's rodekasse to andre udgaver end den viste. :|

Cool med den Chucky!
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 27. jun 2013 00:33

Diabolik skrev:
larsskive skrev:Billede

Ganske fine indkøb du har gjort... topdollar Jeg bare lige fortælle, at den danske Paramount-udgivelse af My Bloody Valentine er identisk med den amerikanske R-ratede udgave... Se om du ikke kan finde den amerikanske R1 special edition fra Lions Gate, den er nemlig både r-rated og unrated version af filmen...
/D

Så vil jeg da se om jeg kan finde den R1 special edition fra Lions gate, så man kan få den unrated version at se :D
Den her Halloween 3, jeg har købt, synes jeg også der mangler noget af :?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 27. jun 2013 00:37

Jack J skrev:Og hvor mange danske dvd-udgaver findes der live af NIGHT OF THE LIVING DEAD. Forleden så jeg i BB's rodekasse to andre udgaver end den viste. :|

Cool med den Chucky!

Ja der er mange versioner af NIGHT OF THE LIVING DEAD, den jeg købte her, tror jeg der er den version fra 1990, hvor de har lavet lidt om på handlingen.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 27. jun 2013 00:47

Den med ekstra, nye scener? Argh!

En af de dvd'er jeg så i BB, havde både den farvelagte udgave og sort/hvid-orginalfilmen. Egentligt bryder jeg mig ikke om farvelagte udgaver, men jeg så (og optog) den farvelagte NOTLD på Sky One for længe siden og husker, at det gav den en nærmest surrealistisk atmosfære, fordi farverne var så falske.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 27. jun 2013 03:51

Jack J skrev:Den med ekstra, nye scener? Argh!

En af de dvd'er jeg så i BB, havde både den farvelagte udgave og sort/hvid-orginalfilmen. Egentligt bryder jeg mig ikke om farvelagte udgaver, men jeg så (og optog) den farvelagte NOTLD på Sky One for længe siden og husker, at det gav den en nærmest surrealistisk atmosfære, fordi farverne var så falske.

Jeg kunne godt forestille mig, at den vil være surrealistisk med farve, og give den en special feel, jeg har dog aldrig set den i farve. Men kunne godt finde på at købe den med farve, hvis jeg fandt den billig :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 27. jun 2013 05:52

Har købt den her med 100 ældre gyser, Jack der er en på, jeg har set du har på vhs, den hedder Moon Of The Wolf :D
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 27. jun 2013 05:57

Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 27. jun 2013 06:46

Cool! Ja, den har jeg! Jeg kan huske, da de der bokse begyndte at komme ud. De første havde "kun" 50 film, men nu er det jo almindeligt med 100 film i! Jeg har et enkelt sæt, nemlig sci-fi-boksen med 50 film, som jeg købte udelukkende for at få efterfølgeren til FOR YOUR HEIGHT ONLY. :lol:
Men jeg skal ha' købt nogle flere sæt. De er rigtig gode til at opdage film via.

Her er en entusiastisk video om boksene fra en fan i USA:

Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 27. jun 2013 11:58

Jack J skrev:Cool! Ja, den har jeg! Jeg kan huske, da de der bokse begyndte at komme ud. De første havde "kun" 50 film, men nu er det jo almindeligt med 100 film i! Jeg har et enkelt sæt, nemlig sci-fi-boksen med 50 film, som jeg købte udelukkende for at få efterfølgeren til FOR YOUR HEIGHT ONLY. :lol:
Men jeg skal ha' købt nogle flere sæt. De er rigtig gode til at opdage film via.

Her er en entusiastisk video om boksene fra en fan i USA:

Er den der FOR YOUR HEIGHT ONLY ikke den der var sjælden på vhs? Men man kan ellers godt være heldige med, at der er nogle gode film i sådan en boks, men der jo også altid dårlige imellem, men det må man tage med :)
Den der Moon Of The Wolf du har, har ellers en fed cover lagde jeg mærke til :D kan du huske hvad selskab den er fra?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Selvjustitsminister » tors 27. jun 2013 16:35

Ginza ville jo absolut sælge film til 10 svenske, så jeg måtte naturligvis få lidt hjem til samlingen

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf larsskive » fre 28. jun 2013 00:42

Billede
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste