• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 33 af 122 • 1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Jack J » fre 28. jun 2013 15:54

Cool. Jeg har TOXIC 1 + 2 fra AWE, men har ikke set den der boks.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 28. jun 2013 16:03

Det par brugte småting fra Amazon:

All the Boys Love Mandy Lane (pris: EEN penny!!!)
The Krays (pris: EEN penny!!!)
Trouble Every Day
Ocean's Trilogy 4-dvd boxset (1,68 pence!!!)

Og en ny: WONDER WOMEN i Retromedias coole nye dvd-udgave med masser af ekstramateriale. Jeg håber i det mindste, at jeg får den. Den lader til muuuligvis at blive trukket tilbage. Amazon.com-siden er i alt fald helt væk!! Bill Olsens advokater forsøger at få dvd'en stoppen, da Bill siger, at han (dvs. Code Red) har rettighederne til filmen. Fred Olen Ray og Retromedia siger naturligvis, at det er dem, der har rettighederne. Alt imedens man frit kan købe den fra Something Weird Video, haha. Sjovt med så megen ståhej om en filipinersjaskfilm, som - bevares - er ganske udmærket, men bestemt hverken et mesterværk eller blandt de bedste fra øriget.

:funny:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » fre 28. jun 2013 18:42

Købte denne her... Håber så bare, at det er 'the real deal'!!! :lol:
Billede
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Diabolik » fre 28. jun 2013 20:04

Hvilken film købte du i dag? Tjah, i dag og i dag er måske så meget sagt... men her er mine seneste indkøb;

Købt ene og alene, til den horrible sum af $1.95, pga. Magic Crane!!! En film der bare SKAL ses!!! En ubetinget 'jaw dropper'!!!!!
Billede

Endlich im ungeschnittenen fassung!!!! Alle DVD-udgaver har ind til manglet et par bidder!!!
Billede

Frankrig og Hong Kong slår pjalterne sammen for at lave en heroic bloodshed tilsat et skvæt nouveau western!! Fanner'mer en fed film!!!
Billede

Lavet for et latterligt lille beløb... Solgt for et latterligt lille beløb i Fona2000; Zombieland møder The Road i en fin-fin lille vampyrfilm!!
Billede

Nå ja, og så er der jo disse to Herrer...
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf larsskive » fre 28. jun 2013 20:10

Det er da nogle fede film Diabolik, og Sherlock Holmes går man aldrig helt galt i byen med :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » fre 28. jun 2013 20:38

VENGEANCE er kanon! Jeg har HK-dvd'en. Og jeg er helt enig mht. STAKELAND. Det er THE ROAD bare med vampyrer!!! Elsker den. :mrgreen:

Og soundtracket er fedt. Det er en af de få ST CD'er, jeg har købt.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » fre 28. jun 2013 23:29

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » lør 29. jun 2013 18:49

Dog ikke en film, men en bog om alle Fredag d 13 film :D
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » lør 29. jun 2013 19:33

Rigtig cool, Lars!

Forudbestilte lige:

Scream Factory All Night Horror Marathon (Schizoid, The Vagrant, The Godsend & The Outing)

Og købte fra Amazon:

The Mist (UK 2-disk med begge udgaver)
The Lords of Salem (UK dvd)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » lør 29. jun 2013 19:53

Jack J skrev:Rigtig cool, Lars!

Forudbestilte lige:

Scream Factory All Night Horror Marathon (Schizoid, The Vagrant, The Godsend & The Outing)

Og købte fra Amazon:

The Mist (UK 2-disk med begge udgaver)
The Lords of Salem (UK dvd)

Den der The Outing, er det ikke samme film som The Lamp? Den der var udsendt på IRISH :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » lør 29. jun 2013 19:58

Hmm, nu du siger det, så kan det da forresten godt være. Jeg har den såmænd på dansk sell-thru.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » lør 29. jun 2013 20:05

Jack J skrev:Hmm, nu du siger det, så kan det da forresten godt være. Jeg har den såmænd på dansk sell-thru.

Ja for den hedder The Outing i USA, så tror det er den, men det er da fedt at få den på dvd. Men bedre billed og det, jeg har altid elsket den film 8)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Maratonmanden » søn 30. jun 2013 01:15

Bestemt alle gode indkøb der de herrer :D

Købte denne Ringo Lam, som jeg ikke har set før :), brugt fra amazon.uk,
samt To`s Vengeance som Diabolik postede længere oppe 8) , dog i Optimums uk udgave da den blot kostede en halv pund! topdollar
Billede

Denne kom med posten forleden:
Billede

Til de uindviede skal Camera Obscura lige ha et par ord med på vejen :) , de er nemlig altid garante for at finde gamle glemte italianske genre perler frem og udgive dem i sublime udgaver...serie nummeret(denne har nr. 11) med velskrevne booklets af genrefilm experter, nyt produceret extra materiale og flotte nyrestaurerede prints, præsenteret i lækre digipack udgivelser! Har efterhånden fået købt alle deres titler. Virkelig lækre udgivelser og de forsætter tilsyneladende ufortrødent. De er blot produceret i 2000 eks. hver.
Nogle af deres udg. kan købes her, desværre er en del vist efterhånden OOP!
http://shop.dtm.at/index.php?manufacturers_id=184&osCsid=utupm7njto9cfiblqtf0cg2as2
Spirits of death eller A white dress for Mariale er en syret gotisk giallo, med masser af dekadent 70`er stemning, af Romano Scavolini, ham der noget senere lavede video nasti sickoen Nightmare in a damaged brain. Men det en helt helt anden film. Man sku ikke tro det var samme instruktør. Den er meget mere kompetent lavet. Smuk og til tider ret syret musik af bla. bruno nicolai, lækker cinematografi, velkendte navne som ivan rassimov og luigi pistilli og Evely stewart på rollelisten og er ganske blodig af sin slags. Helt sikkert et must for italy genre film fans :)
Fantastisk at Camera Obscure har hevet den frem fra glemslen og i så flot en udgave!!
Senere på året(forhåbentligt) skulle Andrea Bianchi's "insane masterpiece" Cry of a prostitute komme,
og den længe ventede THE SEDUCERS (TOP SENSATION) med Edwige Fenech og Rosalba Neri :P
Ja jeg glæder mig sgu som et lille barn! bow
Maratonmanden

Indlægaf larsskive » søn 30. jun 2013 13:16

Den der Spirits of death, lyder til at være rigtig god :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » søn 30. jun 2013 13:50

Billede
Billede
Brugeravatar