• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 79 af 207 • 1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf larsskive » fre 26. jul 2013 11:45

Den er faktisk ret fed den Paris koncert der :D Den har jeg godt nok ikke hørt om før.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 1. aug 2013 23:37

Billede
Senest rettet af larsskive ons 19. mar 2014 06:11, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 9. aug 2013 20:24

Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » fre 9. aug 2013 20:38

Virkelig fede fund der! CURTAINS er på vej på dvd/bluray, men desværre har selskabet netop fundet ud af, at en masse alternativt footage blev smidt ud for et par år siden.
http://www.avmaniacs.com/forums/showthr ... post952296
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morten C » fre 9. aug 2013 20:42

Ja, for hulan, lækre bånd, du har fået nallerne i, Lars! Ikke mindst Dæmonen (The Ghoul) fra Video International. Den har jeg desværre ikke selv i samlingen :cry: Releases fra Walthers Video og Irish er jo altid fede. Curtains har en af de fedeste mordscener ever.
Tillykke med scoopet topdollar
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."
Brugeravatar
Morten C

Geografisk sted: Randers

Indlægaf larsskive » fre 9. aug 2013 20:47

Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 9. aug 2013 20:50

Jack J skrev:Virkelig fede fund der! CURTAINS er på vej på dvd/bluray, men desværre har selskabet netop fundet ud af, at en masse alternativt footage blev smidt ud for et par år siden.

Sejt :-) Der dukker da en del af de gamle film ud på dvd/bluray for tiden, nå du har også Curtains kan jeg se :D Jeg har ikke nået at få den at se endnu, men har hørt den skulle være ret god.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 9. aug 2013 20:56

Morten C skrev:Ja, for hulan, lækre bånd, du har fået nallerne i, Lars! Ikke mindst Dæmonen (The Ghoul) fra Video International. Den har jeg desværre ikke selv i samlingen :cry: Releases fra Walthers Video og Irish er jo altid fede. Curtains har en af de fedeste mordscener ever.
Tillykke med scoopet topdollar

Tak for det :) Ja de gamle Releases fra Walthers og irish er altid fede.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » fre 9. aug 2013 21:15

larsskive skrev:
Jack J skrev:Virkelig fede fund der! CURTAINS er på vej på dvd/bluray, men desværre har selskabet netop fundet ud af, at en masse alternativt footage blev smidt ud for et par år siden.

Sejt :-) Der dukker da en del af de gamle film ud på dvd/bluray for tiden, nå du har også Curtains kan jeg se :D Jeg har ikke nået at få den at se endnu, men har hørt den skulle være ret god.

Tja, det kommer vist an på øjnene, der ser. En del synes, den er noget ragelse, men jeg kan jo godt lide den slags film.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 9. aug 2013 21:30

Jeg skal iø lige gøre opmærksom på, at Nordisks vhs-udgave af Hellraiser 2 desværre er klippet. Den danske dvd fra on-air skulle iø Uncuts dvd-tjek være uklippet (men i fullscreen).

Uheldigvis er Caspar Vangs anmeldelse en rodebunke af info, hvor det er svært at hitte rede i, hvilken info der gælder den danske dvd og hvad der gælder den amk dvd.
http://uncut.dk/show_review.php?review_id=447

:?
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » fre 9. aug 2013 22:25

Jack J skrev:Jeg skal iø lige gøre opmærksom på, at Nordisks vhs-udgave af Hellraiser 2 desværre er klippet. Den danske dvd fra on-air skulle iø Uncuts dvd-tjek være uklippet (men i fullscreen).

Uheldigvis er Caspar Vangs anmeldelse en rodebunke af info, hvor det er svært at hitte rede i, hvilken info der gælder den danske dvd og hvad der gælder den amk dvd.
http://uncut.dk/show_review.php?review_id=447

:?

Tak for infoen, ja den er da desværre klippet så.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Diabolik » man 12. aug 2013 13:24

Har desværre måttet ændre i min prioriteringsrækkefølge i den senere tid, så det er ikke blevet til ret meget nyt til hylderne;

Max H. Boulois' Black Commando (Othello, el Comando Negro) ... 'Afrikansk' version Shakespeare's Othello... Produceret af det berømte [Læs; berygtede] franske selskab Eurociné, som har stået bag klassikere så som bla. Hitler Expressen, Særtog for Hitler, Angel of Death & Helga - Heksen fra Silberg!!
Billede

Howard Avedis' The Fifth Floor ... Ikke W.I.P., men W.I.I.A. (Women in insane asylum)
Billede

Mickey Rose's Student Bodies ... Horror filmenes svar på Police Squad eller 'Scary Movie anno 1981'... Faktisk ret underholdende!
Billede

Bob Bralver's Rush Week ... Blodfattig sen-80'er slasher, men den kan da bryste sig af lidt andet godt(-er)!
Billede

Bernhard Fein's View From the Loft (Blick vom Dachboden) ... 2. udgave af denne sjælden sete tysk/yugoslaviske horror/thriller, som åbenbart kun er udgivet på video i Norge, Sverige & Danmark...
Billede

Roger Corman's House of Usher ... Ifølge IMDB: "A new version premiered on August 6, 2010 at the Prospect Park Bandshell in Brooklyn, New York [...] This version, presented on DVD, featured numerous psychedelic overlays and superimposed and inserted flash-forwards, including an early appearance of the famous blood-covered hands shot and other moments from the climax earlier in the film."
Jeg har ikke tjekket hele den danske udgave, men jeg prøvede at sammenligne slutningen i den danske udgave op mod de fulde udgaver som florerer rundt omkring på nettet og den danske har altså de samme psychedelic overlays i modsætning til de andre versioner jeg har fundet...
Billede

Wes Craven's Deadly Friend ... Klippet udgave; Basketball-scenen er trimmet og scenen hvor Samantha, i en drøm, stikker sin far ned med en skåret vase ser ud til at være en alternativ scene gjort mindre blodig...
Billede

Victor Lamp's Ninja Killer (Karateciler istanbulda) ... Er vist ved at blive gammel... Har altid gerne villet set denne film og stor var glæden ved endelig at finde den, men jeg syntes pludselig at billedet der er benyttet øverst i venstre hjørne virkede bekendt... Fannermer om jeg ikke har haft filmen til at stå i årevis, bare i Westcon's salgsudgave!!!
Billede

Billede

Wes Craven's The Hills Have Eyes ... Klippet udgave ... Inderholder dog den scene der mangler i den uklippede engelske Palace Horror udgave, hvor Mars stikker en revolver i munden på Brenda og trykker af, men revolveren klikker...
Billede

Richard Friedman's Phantom of the Mall: Eric's Revenge ... En af de film jeg har ledt efter længe... Ikke på grund af at den falder ind under min interessesfære, men fordi en god ven og mig en gang for mange Herrens år siden lejede den i Video Vest i Herning. Vi blev desværre så standerstive, at vi aldrig nåede at få den set... Så den blev med tiden til 'the one that got away!'
Billede

Hajo Gies' On the Tracks of the Killers (Schimanski - Zahn um Zahn) [Letterbox] ... Den første af 2 feature film, som sidenhen blev til en TV-serie... 'Götz George er "Europas Bronson"... Arrhh, deeet er vist at spænde buen liidt for meget!!!
Billede

Sheldon Renan's The Killing of America ... Særdeles lødig og non-sensationspræget dokumentarfilm... Tankevækkende og skræmmende som bare Pokker!! De medvirkende er helt i en klasse for sig; Sirhan Sirhan, Wayne Henley & Dean Corll (The Houston Mass Murders), Ed 'The Co-ed Killer' Kemper, David 'Son of Sam' Berkowitz, Kenneth 'The Hillside Strangler' Bianchi, Lawrence 'The Tool Box Killers' Bittaker, Sam 'The Sidewalk Sniper' Brown, Ted Bundy, Juan 'The Machete Murderer' Corona, John Wayne 'The Killer Clown' Gacy, Reverend Jim Jones, Charles Manson, Herbert Mullin o.m.a.
Billede

Richard W. Haines & Lloyd Kaufman's Class of Nuke 'Em High ... Sønderklippet, men artworket er da meget pænt!
Billede

Christopher Reynolds' A Day of Judgment ... Lettere kedelig 'Dræb de ugudelige'-film... Dansk titel er dog i særklasse!!
Billede

Bert I. Gordon's Burned at the Stake (aka. The Coming) ... Egentlig en habil lille spøgelses/hekse-film... Er det mig eller benytter Star Trek sig virkelig af sataniske håndtegn?
Billede

Kinji Fukasaku's Samurai Reincarnation (Makai tenshô) [Letterbox / angivne spilletid på coveret er forkert, filmen løber 116'39]... Samurai-ninja-horror-fantasy med stort set alle koryfæerne fra japansk film; Sonny 'The Street Fighter' Chiba, Tomisaburo 'Lone Wolf and Cub' Wakayama, Ken 'Vengeance Is Mine' Ogata, Hiroyuki 'Ninja Wars' Sanada & Tetsurō 'Bandits vs. Samurai Squadron' Tamba!
Billede

Fik endelig has på den danske udgave af Kevin Connor's Det glemte land (The Land That Time Forgot) som var den sidste af hans eventyrfilm jeg manglede...
Billede

Normalt vil jeg ikke have autografer på mine covers uanset hvad eller hvem, men eftersom jeg havde et ekstra cover af Eugenio Martín's A Candle for the Devil (Una Vela Para el Diablo) så krævende det ikke den store betænkningstid at sende coveret med Lone Fleming hjem til Madrid for at få det signeret af både Lone og hendes mand Eugenio Martín!
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » man 12. aug 2013 21:05

Fannerme nogen fede ting der, Diabolik. Ikke mindst omslaget med skriblerierne - og interessant det med "Skrækkens borg".

topdollar

SHOGUNS SAMURAI var en af de titler, jeg husker at have byttet mig til for 100 år siden via tapetrading. :P
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 12. aug 2013 23:00

Ja det er nogle fede bånd Diabolik får finger i :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 16. aug 2013 01:44

Fandt du nogensinde ud af mysteriet om Maskernes Nat 2? Om der var en version der var længere/anderledes. Læste om det på din blog, at du ville undersøge det nærmere :)
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 79 af 207 • 1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 207

Tilbage til Genrefilm