Lone wolf skrev:Nydelige omslag på disse tyske dvd
Men er "Blood payroll" med eng. tekster? Såvidt så kan jeg ikke se noe her på bildet om det er det??
Godt spørgsmål... Specs. siger tysk audio og tyske undertekster... Meeeen, tyskerne er jo ret kendt for at putte engelske undertekster på selvom de pga. rettighederne sjældent reklamerer for det... Så måske er der 'skjulte' undertekster på... Jeg vender tilbage når jeg véd noget mere... /D
Jeg hørte forleden, at ALLE de film snart udkommer i en kæmpe blu-ray-boks i USA. Prisen bliver velsagtens nok til at brødføde et mindre land i Afrika i 5 år eller deromkring.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Ja, mon ikke. Alene den lille boks med dvd'er, jeg har fundet i Amazon, koster 370 pund. 177 brugt, og jeg vil mene, der er dårligere måder at bruge sine penge på, for det er herlig underholdning: http://www.amazon.co.uk/Zatoichi-Blind- ... s=zatoichi
Der er info her: Der er lidt usikkerhed i kommentarerne om hvor mange discs, der er i sættet, som er et kombosæt med både dvd/bluray, men det blir med omkring nogle-og-tyve dvd'er og det samme i blu-ray!!!
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!