HenrikL skrev:Netop modtaget, Luigi Vanzis Lo straniero di silenzio fra 1968, den tredje film i Tony Anthonys Stranger-serie:![]()
![]()
HenrikL skrev:Ja, jeg må indrømme, min smag er lidt afvigende. Og er selvfølgeligt spaghettiwestern-entusiast.
larsskive skrev:HenrikL skrev:Ja, jeg må indrømme, min smag er lidt afvigende. Og er selvfølgeligt spaghettiwestern-entusiast.
Jamen der findes jo også mange gode spaghettiwestern filmMan går aldrig helt galt i byen med en western film.
HenrikL skrev:Netop modtaget, Luigi Vanzis Lo straniero di silenzio fra 1968, den tredje film i Tony Anthonys Stranger-serie:![]()
![]()
Lone wolf skrev:Nydelige omslag på disse tyske dvd![]()
Men er "Blood payroll" med eng. tekster? Såvidt så kan jeg ikke se noe her på bildet om det er det??
Diabolik skrev:larsskive skrev:HenrikL skrev:Ja, jeg må indrømme, min smag er lidt afvigende. Og er selvfølgeligt spaghettiwestern-entusiast.
Jamen der findes jo også mange gode spaghettiwestern filmMan går aldrig helt galt i byen med en western film.
Man kan godt høre, at du ikke har stiftet bekendtskab med Demofilo Fidani endnu... Ud af ca. 13 westerns fra hans hånd er 1 (siger og skriver én; Django møder Satan) nogenlunde tålelig!!!!
/D
Diabolik skrev:HenrikL skrev:Netop modtaget, Luigi Vanzis Lo straniero di silenzio fra 1968, den tredje film i Tony Anthonys Stranger-serie:![]()
![]()
Er det korrekt, at den er i fullscreen?
/D
HenrikL skrev:Diabolik skrev:larsskive skrev:HenrikL skrev:Ja, jeg må indrømme, min smag er lidt afvigende. Og er selvfølgeligt spaghettiwestern-entusiast.
Man kan godt høre, at du ikke har stiftet bekendtskab med Demofilo Fidani endnu... Ud af ca. 13 westerns fra hans hånd er 1 (siger og skriver én; Django møder Satan) nogenlunde tålelig!!!!
/D
Django møder Satan er den eneste jeg har set, og den er ganske rigtigt tålelig. Men jeg har skam mange dårlige spaghettiwesterns, der kun er købt for omslagets skyld, og de værste er dem, der bare imiterer amerikanske B-westerns. I det hele taget skal man være forsigtig med pre-Leone-film samt 70'er-spaghetti.
HenrikL
Diabolik skrev:HenrikL skrev:Diabolik skrev:larsskive skrev:HenrikL skrev:Ja, jeg må indrømme, min smag er lidt afvigende. Og er selvfølgeligt spaghettiwestern-entusiast.
/D
Django møder Satan er den eneste jeg har set, og den er ganske rigtigt tålelig. Men jeg har skam mange dårlige spaghettiwesterns, der kun er købt for omslagets skyld, og de værste er dem, der bare imiterer amerikanske B-westerns. I det hele taget skal man være forsigtig med pre-Leone-film samt 70'er-spaghetti.
HenrikL
Enig!!! Omslag og titler ansporer oftest til noget godt, men dækker som oftest over det argeste lort!!!
Apropos amk. westerns... Har du set The Deadly Trackers (Blodig hævn) med Richard Harris og Rod Taylor fra '73?
Fååårk, det er en af de bedste 'desillisioneret hævner'-westerns jeg nogensinde har set!!!!
/D
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster