larsskive skrev:Der er også en på amazon uk der hedder Cowboys & Bandits: 50 Movie Collection, med 50 western film
Ifølge en anmeldelse i Amazon er der tale om westerns fra 30'erne og 40'erne. Sjove gamle sager.

larsskive skrev:Der er også en på amazon uk der hedder Cowboys & Bandits: 50 Movie Collection, med 50 western film
HenrikL skrev:Næh, desværre røg hele samlingen ud engang i 2007, da jeg havde set mig sur på den, bl.a. grundet pladsmangel. Det fortryder jeg nu, for der var nogle sjældne ex-rental sager imellem, samt en masse udenlandske, dvs. ikke-amerikanske-engelske film med danske undertekster, og jeg har aldrig fået erstattet hele samlingen. Nu ejer jeg blot fire vhs-film ... og tre vhs-maskiner, jeg ikke nænner at smide ud.
HenrikL skrev:larsskive skrev:Der er også en på amazon uk der hedder Cowboys & Bandits: 50 Movie Collection, med 50 western film
Ifølge en anmeldelse i Amazon er der tale om westerns fra 30'erne og 40'erne. Sjove gamle sager.
HenrikL skrev:Ja, det er en af årsagerne til at jeg beholder maskinerne, for man ved jo aldrig om man falder over noget interessant på et loppemarked.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster