Diskussionsforum for alle de film, der ikke hører til under genre-film. Kort sagt dine guilty pleasures, det nyeste mainstream-drøn eller fortidens klassikere og arthouse-kuriøsiteter.
Det tog mig år og dag at vente på at DR skulle genudsende den, så jeg kunne optage den. Og derefter gik der lige 100 år og en madpakke, før jeg fandt den på vhs. Og så dukker den pludselig op på dvd. Kanon!
Det er cool de skrigende halse kom på dvd, den var længe dyr på vhs. Jeg læste også igår, at Det parallelle lig, med Buster Larsen skulle komme på dvd til Maj, den er også temmelig dyr på vhs.
Og sørme om den Rocking Silver ikke også er kommet på dvd
Ja Danmark har egentlig lavet en del film med spøjse navne, bare en skam, mange af dem ikke findes på dvd, bevares der er kommet en del, men der mangler godt nok mange, før alle kommer er på dvd, og jeg er bange for nogen aldrig kommer
Vi har sådan en YouSee boks her i huset, og her for et par måneder siden, kunne man leje Elvis Hansen og Skræl Bananen, jeg fik et helt chok da de var der, og Ballade på bullerborg var der også, og de er endda i restaureret udgaver.
Ballade på bullerborg var gratis at se, og vi lejede den Skræl Bananen. Man kan desværre ikke optage på sådan en YouSee boks, ihvertfald ikke de film man lejer, kunne ellers være fedt hvis man kunne.