Nej nej Henrik Playstation 1 har vi skam Men masser af spil, og endda Commodore 64 og Amiga bliver der spillet på endnu Det gamle går ikke altid af mode.
Nej, desværre ikke. Men de kurer hen af asfalten af hjertens lyst. Min spilsamling er lille, men dette her er så charmerende at jeg valgte at beholde det.
Et lille supplement til indlægget om mit nylige vhs-fund. Jeg huskede forkert, det var i en Folkekirkens Nødhjælp genbrugsbutik og ikke UFF, som jeg ellers skrev oprindelig. Jeg gik også tilbage og købte den omtalte bigbox Leslie Nielsen film, selvom kassetten var slemt hærget. Omslaget så heller ikke for godt ud, men nu er det da lagt ind i en ekstra kassette, jeg havde.
"Striker's Mountain" er desværre en ualmindelig ringe film (hvilket anede mig på forhånd). Det eneste gode ved båndet er, at trailershowet til sidst (jeg spolede kraftigt for at nå dertil!) inkluderer traileren til den bindegale Godfrey Ho film "Challenge the Ninja". En film jeg ikke mindes at have set og jeg ejer ellers en god håndfuld af Hos fantastiske klippe-klistre værker. Her er det til en afveksling Bruce Baron, der træder ind i stedet for Richard Harrison, i de scener som ikke er stjålet fra en anden film.
larsskive skrev:Nå tænkte nok at du måske ville købe den når du kom til byen igen Var den slet ikke lidt god? om ikke andet er den ihvertfald sjælden på dansk vhs.
Den er et mesterværk i forhold til "Det vildeste westen" ("Gone With The West") som jeg lige har stridt mig igennem. MAN, den film sutter.