• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 65 af 122 • 1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf warlock » tors 27. mar 2014 21:15

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:51, rettet i alt 5 gange.
warlock

Indlægaf warlock » tors 27. mar 2014 22:49

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:51, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf Jack J » fre 28. mar 2014 00:07

Brainstorms er slet ikke så tossede endda. :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf warlock » fre 28. mar 2014 03:19

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:52, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf HenrikL » fre 28. mar 2014 04:12

Ser interessant ud. :)
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf Diabolik » fre 28. mar 2014 17:50

Tjah, det er godt en 'blandet landhandel'-posting den her, men jeg gad altså ikke at sprede den ud i forskellige tråde...
Jeg var lige på en 4-dages shopping spree til Rom i denne uge... og som sædvanlig skulle jeg også ud og lede efter DVD'er og filmrelateret materiale... Som det også gjorde sig gældende i Spanien, så kradser krisen også gevaldigt i støvlelandet. Hvor det før i tiden bugnede med fede udgivelser som også var engelskvenlige, skal man nu igennem en halv ørkenvandring for at finde noget... Ikke at der stadig er fede og sjældne udgivelser, men overskuddet til at gøre dem engelskvenlige er borte pist væk... og hvor man også før i tiden havde et så stort udvalg, at man indekserede titlerne således at vi sprogmongoler udi det italienske også kunne finde rundt, er nu også en saga blot; filmene kastes ind på hylderne med en møggreb hvor den indekseres efter den italienske titel og hvis flere forskellige titler har det første ord med andre titler, så er det den mest kendte titel der indekseres efter... altså hvis indekseringsordet er 'uomo'... Så markeres det med titlen på den mest kendte af de film der har 'uomo' som indekseringsord... Derfor kan det sagtens tage 100 år og en Svenskerkrig at komme igennem butikkens sortiment...

Nå, men det var nu ikke den rene armod alt sammen... Som sædvanlig skulle jeg lige slå en smut omkring Argento's Profondo Rosso-butik og hilse på Luigi Cozzi... Jeg har aldrig været den store fan af at skulle fotograferes sammen med 'kendisserne', men Sanne sagde at det sku' jeg... så jeg turde ikke andet!!! :D
Cozzi introducerede mig for en gut som jeg ikke anede hvem var... og da Cozzi fortalte mig, at vedkommende havde skrevet manuskript til Argento's Dracula 3D, fløj det bare ud af mig; 'Sorry, but I stopped watching Argento after Opera'... Kæft, hvor de grinede!!!
Gutten til højre viser sig at være Antonio Tentori som udover Dracula 3D også har skrevet manus til bla. Fulci's Nightmare Concert, D'Amato's Frankenstein 2000 og (lyn du bare op, Jack!!) Bruno Mattei's Island of the Living Dead, Zombies: The Beginning & The Jail: The Women's Hell!!!
Billede

Allerede da vi kom ind i butikken lagde jeg mærke til at der kun var promiller tilbage af DVD'er set i forhold til sidste gang jeg var derinde, så jeg blev enig med mig selv at jeg ville kaste mig over bøgerne istedet.. Og sjovt nok, så viste det sig at de 3 bøger jeg havde pillet fra alle havde Cozzi og Tentori som bindeled... Så jeg fik da selvfølgelig dem til at signere bøgerne...
Billede
Billede
Billede

Som den super venlige mand som Cozzi er, så tegnede han et fint kort til mig, da jeg spurgte efter andre DVD-butikker... Jeg havde godt nok researched hjemmefra, men det viste sig at italienerne ikke er ret gode til at opdatere deres hjemmesider... Blandt andet var Mondadori på Via del Corso lukket for flere år siden!
Billede

Her er så hvad jeg ellers fandt;
Goblin's musik til George A. Romero's Dawn of the Dead ... Efter hvad jeg har hørt, så havde Romero oprindelig valgt eksisterende musik til filmen, men Argento (som står for den europæiske version af filmen) fik ham overbevist om at Goblin ville være det perfekte valg til at skrive musikken om end ikke andet så for den europæiske version... En spøjs blanding af uhygge, komedie og tristesse...
Billede

Dobbelt CD fra 2011 indeholdende en live koncert med Simonetti's New Goblin optaget i natklubben Alpheus i Rom... Indholder musik fra bla. Dawn of the Dead, Deep Red, Suspiria og Sleepless... Det er ikke helt med den samme line up som det New Goblin der skal spille i Amager Bio her den 14.; Blandt andet er Morante er skredet tilbage til det andet Goblin og det samme er pianisten Maurizio Guarini og ind er kommet Federico Amorosi der spillede i Simonetti's andet band Daemonia...
Billede

Lidt DVD'er & Blu's

'Miljøvenlig' Blu af Leone's Duck, You Sucker! Al indpakning er lavet i pap/karton
Billede

Leone's Once Upon a Time in America... Ny restaureret, extended udgave
Billede

Pete Walker's Frightmare... Uncut
Billede

Den eneste engelskvenlige spaghetti jeg fandt... Savona's A Man Called Apocalypse Joe
Billede

Paolo 'Black Belly of the Tarantula' Cavara's giallo Plot of Fear... Har altid gerne villet have haft fat i denne udgave, men prisen på nettet har altid afholdt mig
Billede

Dette er åbenbart en af Antonio Tentori's yndlingsfilm... Cozzi var ihvertfald henne og vise ham den, da jeg lagde bunken af mine ønskede køb på disken!!! Nicola Nostro's midt-60'er superheltfilm Superargo versus Diabolicus
Billede

En af mine guilty pleasures har altid været Fright Night 1 & 2... Desværre har det altid været historien at Fright Night 2 kun var tilgængelig på amerikansk Artisan og derfor har priserne på netop denne været skyhøje (400-500 kroner)... Ved et tilfælde fandt jeg den sgu' på italiensk DVD... Den er godt nok 4:3 (ligesom den amerikanske), men printet er sgu' i 2,35:1!!! Pris; kr. 70,-
Billede

Et af de mere interessante 'fund'... Romero's Martin i begge udgaver; Henholdsvis Romero's original version, men også den europæiske re-edit version (dog ikke engelskvenlig) med Goblin-score!!
Billede

Ado Kyrou's The Monk... Hmmm... Det ligner det danske biograf artwork der er brugt her!!
Billede

Jow, jow... Dansk film blev der sandelig også fundet... Valget stod mellem En kongelig affære og så den hér... Men eftersom jeg er meget kvalitetsbevidst, så faldt valget meget nemt!!!
Billede

Atter en af de film jeg altid gerne villet have haft fat i, men prisen på nettet har altid afholdt mig... Fernando di Leo's vision af Last House on the Left...
Billede

/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf warlock » fre 28. mar 2014 20:16

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 17:31, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf Jack J » fre 28. mar 2014 23:01

Ja, super indlæg!! bow

Kanon, at han skrev de Mattei-film. Specielt THE JAIL er rigtig fed (mht. zombiefilmene skrev han vist filmplottet på bagsiden af en italiensk tændstikæske). :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 28. mar 2014 23:34

Jack J skrev:Usch! Jeg ville ha' taget et par billeder af mine nyindkøbte fund fra BB, men kameraets batteri var sgu dødt, så her er en liste i stedet :x

Men altså, jeg var som sagt en smut forbi BB i dag og gjorde brug af deres 5-for-100 kroner-tilbud. Alle dvd'erne er danske på nær en enkelt svensk.

ZOMBIELAND
THE POSSESSION (Bornedal-filmen)
STITCHES
HJEMSØGT 2 (Ghosts of Georgia 2)
I'LL ALWAYS KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER
JAGTEN (Vinterberg-filmen)
DOMINO
THE REAPING
HOSTEL - 2-dvd deluxe edition
HABLE CON ELLA (svensk titel: Tala med henne, svensk dvd med danske tekster) - Almodóvar
HIGH FIDELITY
(helt ny dvd, skiven var ikke engang pakket ud af papiretuiet! Jeg har den danske vhs, men lyden knaser i det og det er en film, jeg vender tilbage til fra tid til anden, så en dvd var langt om længe tiltrængt).

Så fik jeg ladet batteriet op! :roll:

Billede

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf warlock » lør 29. mar 2014 02:46

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:52, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf henschjell » lør 29. mar 2014 22:27

Lidt Horror fra den Lokale Røde Kors. 10 basseører pr. stk. Det er til at leve med :) 8)

Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Jack J » lør 29. mar 2014 23:14

10 øre!!! :shock: Det' sgu længe siden, jeg har hørt om nogen, der købte noget for 10 øre.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » lør 29. mar 2014 23:15

henschjell skrev:Lidt Horror fra den Lokale Røde Kors. 10 basseører pr. stk. Det er til at leve med :) 8)

Billede

10 ører for The Wicker Man! Det rene brandudsalg...
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » lør 29. mar 2014 23:44

Jack J skrev:10 øre!!! :shock: Det' sgu længe siden, jeg har hørt om nogen, der købte noget for 10 øre.

Inflationen medregnet. så var det i 2014 priser 10 kr. :wink: Kom til at tænke på den gang
man kunne få en karamelstang til 25 øre. Nu koster sådan en 2,50 kr Det er en stigning på næsten
1000% :roll:
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf warlock » tirs 1. apr 2014 03:39

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:53, rettet i alt 1 gang.
warlock

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 65 af 122 • 1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak