warlock skrev:Jeg glæder mig til den dag hvor soundtracket til Andrea Bianchi's Strip nude for your killer
bliver tilgængeligt. Jeg har kun "the theme" fra cd'en Murder for pleasure: Giallo and Thriller themes
(1997) fra det obskure selskab Gatto Nero records (Roma).
Diabolik skrev:Jeg skal ærligt indrømme at jeg har en svaghed overfor disse japanske lowbudget tosse-film så som Mutant Girls Squad, The Machine Girl, Meatball Machine, Helldriver, Robo Geisha, Vampire Girl versus Frankenstein Girl... Ekstrem tåbelige & dumme, men IMO super underholdende!! Så 30 kroner for denne var da et sikker salg for Accord
På ingen måde en af de store gialli'er dertil er Andrea 'Burial Ground/Malabimba' Bianchi's professionelle kunnen sgu' for ringe, meeen den har visse fortrin... og de sidder mestendels på Edwige Fenech!!!
Her er så en af disse 'sku' ikke hunden på hårene'-udgivelserne... Super skidt artwork, men bag dette amatøragtige artwork gemmer sig den udvidede taiwanesiske Scholar DVD-udgave af Sammo Hung's wuxia Moon Warriors (Zhan shen chuan shuo)
Samme gør sig gældende for denne piv-grimme Taiwan-udgivelse af del 2 All Men are Brothers; Billy Chan's All Men are Brothers: Blood of the Leopard (Sui woo juen ji ying hung boon sik)... Ca. 8 min. længere end alle andre udgivelser...
En gang imellem forstår jeg slet ikke folk; 'Jeg køber denne box, så ser jeg den og så 'sælger' jeg den til Accord for ingenting'... 5-disc boxset med Kongen af Stop Motion Ray Harryhausen!! I wouldn't sell that for a dollar!
Det er muligt at Michel Hazanavicius' The Artist har vundet en røvfuld af priser, så som Oscars, Golden Globes & Bafta's, men synes stadig at denne spanske 2012 stumfilms-fortolkning af Snehvide er noget af det fedeste jeg længe har set!!
[sagt med en Jørgen Leth'sk stemme] 'Myterne om denne film er større end filmen selv!' ... Indrømmet; det er ikke den dårligste slasher jeg har (gen)set... men det er sgi' heller ikke den bedste...
En favorit; Roger 'Terror Train' Spottiswoode's Deadly Pursuit (på dansk 'Jagten på en morder' eller som jeg vil kalde den; 'Udflugt med en morder')... Super fed thriller med Sidney Poitier, Clancy 'The Kurgan' Brown, Tom Berenger og Kirstie 'Sluuurp' Alley!!!
Jeg har tit læst indlæg på både Facebook og fora hvor folk glæder sig over at have fundet deres Holy Grail... Efter lang tids søgen så har jeg endelig fået fat i et af mine 'Holy Grails'; Det manglende Perversion-boxset (NB. nederst til højre) fra japanske King Records i serien af 'The Style of Italian Action Films'-boxe
/D
henschjell skrev:Måske ikke Den hellige gral, men for os med hang til Japansk Pinku med et twist. så er vi der næsten.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster